سایت تخصصی گوگل ایــــرانـــی
لینکستان
درباره ما

سایت تخصصی گوگل ایرانی معروف ترین سایت پارسی زبانان
محمدرضا جعفری
به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 174
بازدید دیروز : 169
بازدید هفته : 362
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 99530
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

چاپ این صفحه



 

اگر چه اپل همچنان بخش بزرگ و موثری از بازار اسمارت فون آمریکا را در اختیار دارد، اما اندروید طی سال ۲۰۱۲ در بازارهای جهانی، بازی را با قدرت هر چه بیشتر به نفع خود به پایان برده و با تفاوت زیادی از بقیه سیستم عامل ها جلو افتاده است.

طبق گزارش Strategy Analytics فروش جهانی اسمارت فون ها در فصل گذشته ۳۸ درصد رشد کرده و به عدد ۲۱۷ میلیون دستگاه رسید. در تمام سال ۲۰۱۲ هم شاهد فروش بیش از ۷۰۰ میلیون اسمارت فون در سراسر دنیا بوده ایم.

از این میزان، ۶۸٫۴ درصد سهم تلفن های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید بوده است. در حالی که سیستم عامل موبایل اپل، یعنی iOS تنها توانسته ۱۹٫۴ درصد بازار اسمارت فون را به خود اختصاص دهد.

نیل ماسون مدیر اجرایی این موسسه آماری می گوید: «طی سال ۲۰۱۲ تقریبا بیش از نیم میلیارد اسمارت فون اندرویدی در سراسر دنیا فروخته شده است. اندروید به شکل غیر قابل چشم پوشی، رهبر صنعت اسمارت فون در زمان حاضر است.»

در زمینه فعالیت تولیدی و صنعتی هم به طور کلی صنعت تلفن هوشمند در اختیار دو کمپانی است: اپل و سامسونگ. اپل سال گذشته ۱۳۵٫۸ میلیون تلفن فروخته است که همگی اسمارت فون بوده اند. سامسونگ هم سال گذشته ۳۹۶٫۵ میلیون تلفن فروخته است که اغلب آنها اسمارت فون بوده اند.

فروش کلی تلفن در سال ۲۰۱۲ هم بالغ بر ۱٫۶ میلیارد دستگاه بوده است. به این معنی که اسمارت فون ها هنوز کمتر از نیمی از فروش تلفن همراه دنیا را تشکیل می دهند. نوکیا هم هنوز تعداد زیادی تلفن می فروشد و در سال ۲۰۱۲ بیش از ۳۳۵٫۶ میلیون موبایل فروخته است، اما تقریبا اغلب آنها تلفن های قدیمی و معمولی هستند.

یکی از تحلیل گران ارشد شرکت استراتژی آنالایتیکز می گوید: «اپل در سال گذشته میلادی رشد ۲۹ درصدی سالیانه را تجربه کرده است و در فصل چهارم ۲۰۱۲ نزدیک به ۴۷٫۸ میلیون اسمارت فون فروخته است که سهم ۲۲ درصدی بازار را شامل می شود. این میزان نسبت به سه ماهه چهارم ۲۰۱۱ که اپل صاحب سهم ۲۴ درصدی بازار بود، کاهش ۲ درصدی را نشان می دهد.»

«البته جمعا روی هم اپل و اندروید بیش از ۹۲ درصد بازار اسمارت فون دنیا طی فصل چهارم ۲۰۱۲ را در دست داشته اند.»

به نظر شما با ورود ویندوز ۸، بلک بری ۱۰ و سیستم عامل های نوپایی چون فایرفاکس او اس، داستان اسمارت فون های ۲۰۱۳ چگونه رقم خواهد خورد؟

منبع : نارنجی


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


اواخر سال گذشته میلادی بود که وال استریت ژورنال اعلام کرد که گوگل و موتورولا مشغول کار بر روی ساخت تبلت و تلفن جدید با اسم رمز X Phone و X Tablet هستند. بر اساس این گزارش این دو دستگاه که اولین دست‌آوردهای مشترک گوگل و موتورولا پس از خریدن موتورولا توسط گوگل به شمار می‌روند، تمرکز خاصی بر روی دوربین، بدنه سرامیکی و صفحه نمایش منحنی شکل آن‌ها شده است.

امروز در Linkedln لیستی برای منصب مدیریت تولید کمپانی موتورولا منتشر شد که تقریبا این اطمینان را به ما می‌دهد که موتورولا مشغول کار بر روی تولید X-Phone است. در این لیست، که البته الان حذف شده است، وظایف فرد مطلوب مشخص شده بود و در ارتباط با سرپرستی افراد گروه برای عرضه یک دستگاه جدید و ارتباط با اپراتورهای مختلف جهت عرضه آن در بازار بود.

هم اکنون نیز لیست پذیرش نیروی مشابهی در سایت موتورولا موجود است، اما تمامی کلمات X-Phone در آن حذف شده است.

متاسفانه در این لیست تنها به نام این دستگاه اشاره شده است و اطلاعات دیگری درباره ظاهر دستگاه، فن‌آوری‌های استفاده شده در آن و از همه مهم‌تر زمان عرضه آن به بازار داده نشده است.

گوگل بارها به موضوع اشاره کرده است که کار بر روی تمامی دستگاه‌هایی که موتورولا از زمان خریداری توسط گوگل تا کنون تولید کرده، از مدت‌ها پیش آغاز شده است و در واقع حاصل همکاری مشترک دو شرکت گوگل و موتورولا نیستند. موتورولا که تا کنون تلفن هوشمندی با عنوان نکسوس برای گوگل تولید نکرده است، به دنبال این است تا با تولید این پرچم‌دار جدید، انقلابی در خط تولید تلفن‌های هوشمند خود ایجاد کند.

به هر حال باید مطمئن باشیم X-Phone تلفنی خواهد بود که به زودی شاهد آن خواهیم بود. ما منتظر آن خواهیم ماند و در صورت دریافت اخبار جدید شما را مطلع خواهیم کرد.

منبع: زومیت & اپی دی ای


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


از آخرین آپدیت اصلی و تغییر نام اندروید گوگل به جیلی بیلی مدت زمان نسبتا زیادی می گذرد. اما به نظر می رسد که برای مشاهده نسخه بعدی آن نیازمند انتظار فراوانی نباشیم. سایت Android Police به اسنادی از شرکت کوالکام دست پیدا کرده که نشان می دهد نسخه اصلی بعدی اندروید با نام Key Lime Pie یا پای لیموترش، طی بهار آینده معرفی خواهد شد.

البته این سایت به دلیل مسایل کپی رایت و درخواست کوالکام، اکنون این اسناد را از سایت خود حذف کرده است. اما همین می تواند تا حد زیادی نشان دهنده درست بودن اطلاعات ارائه شده در آنها باشد. این اسناد شامل برخی اسلایدها بود که حاوی اطلاعاتی درباره برنامه های آتی کوالکام و گوگل طی ماه های آینده می شد. یکی از برنامه های مشترک این دو کمپانی که در این اسناد ذکر شده بود، معرفی اندروید ۵٫۰ است.

گوگل قرار است کنفرانس توسعه دهندگان خود را با نام Google I/O امسال از ۱۵ تا ۱۷ می (۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت) برگزار کند. احتمالا این مراسم طبق رسم همیشگی، بهترین مکان و زمان برای عرضه نسخه بعدی محبوب ترین سیستم عامل موبایل دنیا باشد.

منبع : نارنجی & BGR


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


گوگل به آهستگی و با تلاشی خستگی ناپذیر سعی دارد با کروم بوک های خود، قدم در بازار کسب و کار آموزش بگذارد. این کمپانی روز جمعه اعلام کرد اکنون بیش از ۲۰۰۰ مدرسه در سراسر جهان از کروم بوک برای اهداف آموزشی بهره می برند. این در حالی است که سه ماه پیش این تعداد، تنها ۱۰۰۰ مدرسه بود.

به عنوان برخی از اهدافی که گوگل توانسته به آنها دست پیدا کند، این شرکت لیست برخی مدارسی را که اخیرا به این طرح پیوسته اند منتشر کرده است:
- مدارس Transylvania County در رورال کارولینای شمالی با ۹۰۰ ابزار
- مدرسه راهنمایی سنت توماس آکویناس در فلوریدا با ۲۲۰۰ ابزار
- Rocketship Education در منطقه ساحلی کلیفرنیا با استفاده از ۱۱۰۰ کروم بوک

البته این تنها برخی از مدارسی هستند که بیش از ۱۰۰۰ کروم بوک تهیه کرده اند و تعداد مدارسی که با چند صد یا چند ده کروم بوک به این کمپینگ پیوسته اند و یا در حال گذر از مراحل آزمایشی هستند، بسیار بیشتر از این است.

اکنون باید منتظر روزی باشیم که گوگل تعداد ابزارهای مورد استفاده در مدارس و برنامه های آموزشی را هم اعلام کند و تنها به اعلام تعداد مدارس دخیل در این طرح بسنده نکند. البته جدای از بخش آموزش، سیستم عامل کروم در سال ۲۰۱۲ بیش از هر زمان دیگری توجه صنایع را به خود جلب کرد. در این سال، سامسونگ و ایسر بیش از همه در صف اول استفاده از این سیستم عامل قرار داشتند.

البته در ماه های پایانی شاهد گسترش لیست با دو نام جدید هم بودیم. لنوو از فوریه سال گذشته به جمع مشتاقان کروم او اس پیوست و اچ پی هم در آینده نزدیک کروم بوک خود را رونمایی خواهد کرد.

منبع : نارنجی & thenestweb


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


شنیده ها حاکی از آن است که جان کوچ معاون اپل در زمینه آموزش با دولت ترکیه درباره برنامه آنها جهت تهیه تبلت برای ۱۵ میلیون دانش آموز این کشور دیدار داشته است.

سایت ریاست جمهوری ترکیه عکس و ویدیویی منتشر کرده که گفته می شود متعلق به ملاقات کوچ با عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه است. مک رومور بر اساس یک منبع محلی گزارش می دهد که این ملاقات مربوط به برنامه ۴٫۵ میلیارد دلاری تبلت ترکیه است.

این منبع می گوید: «اپل با علاقه به دنبال این قرارداد است. اما مذاکرات هنوز در دست انجام هستند.» همچنین گفته می شود بخشی از این مذاکرات در خصوص اضافه کردن صفحه کلید اختصاصی ترکی به ابزارهای مجهز به iOS از طرف اپل بوده است.

منبع دیگری حدس می زند که این ملاقات، که اولین دیدار میان اپل و ترکیه در خصوص برنامه تبلت برای آموزش این کشور نیست، کاملا مثبت نبوده است. و مقامات ترکیه از رفتار همانند شهروند درجه دوم اپل ناراضی بوده اند.

به طور اختصاصی، WorldBulletin.net گزارش می دهد که گُل، رئیس جمهور ترکیه از موضوع رسیدن دیر محصولات جدید اپل به ترکیه ناراحت بوده است و از این شرکت خواسته برای تسریع این روند یک اپل استور ویژه در ترکیه راه اندازی کنند.

گزارش ها حاکی از آن است که کوچ از سپردن هر گونه تعهدی در حال حاضر سر باز زده است. اما گفته که به زودی در این خصوص با تیم کوک مدیرعامل اپل گفتگو خواهد کرد.

ترکیه یکی از سریع ترین رشد اقتصادی در میان کشورهای دنیا را دارد و اکنون بیش از دو سال است که به دنبال تولید کننده خوب برای برنامه تبلت خود جهت اهداف آموزشی می گردد.

اولین بار برنامه تبلت این کشور که وعده یک تبلت برای هر دانش آموز را می داد در نوامبر ۲۰۱۰ رسما اعلام شد. سپس دولت در سال گذشته به مذاکره با چند سازنده تبلت های ارزان قیمت اندرویدی پرداخت. در یک مرحله از مذاکرات هم DataWind، سازنده تبلت های ۳۵ دلاری آکاش هند پای میز مذاکرات با دولت ترکیه آمد.

در اولین مرحله آزمایشی از این طرح، سال گذشته دولت ترکیه در همکاری با General Mobile و سامسونگ ۱۲هزار تبلت را در ۵۲ مدرسه توزیع کرد. این بخشی از پروژه ای بود که قرار است به عرضه تبلت در ۴۰هزار مدرسه ختم شود.

منبع : نارنجی & mashable


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  NOD32 AntiVirus (32-bit)

NOD32 AntiVirus 6.0.306.0 (32-bit) DownloadNOD32 AntiVirus 6.0.306.0 (32-bit) نام یکی از بهترین انتی ویروس هاست.ما پیشنهاد می کنیم این انتی ویروس را که اخرین نسخه ی انتی ویروس نود32 است را دانلود کنید.

Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر                                                                                                                                                                                    
  • Latest version:

    NOD32 AntiVirus 6.0.306.0 (32-bit)

  • Requirements:

    Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows 7 / Windows 8

  • Author / product:

    ESET, LLC. / NOD32 AntiVirus (32-bit)

  • File size / license:                                                                     

    Free Download(65.47 MB)

    100% Safe & Secure  

    65.47 MB / Commercial Trial


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->



NVIDIA Forceware 310.90 WHQL Vista DownloadNVIDIA Forceware 310.90 WHQL Vista نام یکی از بهترین کارت گرافیک هاست.امروز سایت ما درایور های این کارت گرافیگ را برای دانلود شما اما کرده است.این دایور برای ویندوز ویستا طاحی شده است وروی هیچ ویندوز دیگری جواب نمی دهد.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر                                                                                                                                                                                    
  • Latest version:

    NVIDIA Forceware 310.90 WHQL Vista

  • Requirements:

    Windows Vista / Windows 7 / Windows8

  • Author / product:

    NVIDIA Corporation / NVIDIA Forceware (Vista)

  • File size / license:                                                                        

    Free Download(121.64 MB)

    100% Safe & Secure

    121.64 MB / Freeware 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

PowerDVD 12.0.14371 DownloadPowerDVD 12.0.14371 نام یکی از بهترین پلیرهاست.این نرم افزار پلیر چندبار توانسته است جایزه بهترین پلیر رابگیرد.سایت تخصصی یاهو ایرانی پیشنهاد می کند که حتما این نرم افزار پلیر را دانلود کنید.   


Top Blog

وبلاگ برتر در تاپ بلاگر                                                                     

  • Latest version:

    PowerDVD 12.0.14371

  • Requirements:

    Windows (All Versions)

  • Author / product:

    CyberLink / PowerDVD

  • File size / license:                                                                

    Free Download(154.92 MB)

    100% Safe & Secure

    154.92 MB / Commercial Demo                                                                                                                                              




دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

AntiVir Personal 13.0.0.2890 DownloadAntiVir Personal 13.0.0.2890 نام یکی بهترین انتی ویروس های دنیا است.سایت تخصصی ما پیشنهاد می کند این انتی ویروس را حتما دانلود کنید.   


Top Blog

وبلاگ برتر در تاپ بلاگر                                                                  

  • Latest version:

    AntiVir Personal 13.0.0.2890

  • Requirements:

    Windows 2000 / XP / Vista / Windows 7 / XP64 / Vista64 / Windows 7 64

  • Author / product:

    Avira GmbH / Avira Free Antivirus

  • File size / license:                                                               

    Free Download(100.71 MB)

    100% Safe & Secure

    100.71 MB / Freeware                                                           


    Top Blog
    وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

Firefox 18.0.1 DownloadFirefox 18.0.1 نام یکی از بهترین مورورگرهاست.این مورورگر اینترنتی محصولی از شرکت موزیلا است.اخرین نسخه ی این مورورگر نسخه ی18.0.1 است که امروز سایت تخصصی یاهو ایرانی برای دانلود شما فراهم کرده است.ما بر خلاف دیگر سایت ها که در قبال لینک دانلود از شما مبلغی را در خاست می کنند هیچ مبلغی از شما نخواهیم دریافت کرد و فقط از شما خواهشمند هستیم که در انتخاب وبلاگ بر تر به یک رای بدهید.برای رای دادن به ما روب بنر زیر کلیک کنید.


Top Blog                                                                                                                                                                    
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر                                                                                                                                                                                       برای دانلود روی بنر زیر کلیک کنید.
Free Download(19.36 MB)

100% Safe & Secure


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

همه می‌دانستیم که بالاخره روز مرگ سیمبین فرا خواهد رسید و نوکیا مجبور به جدا شدن از سیستم عامل سیمبین بود.

اکنون نوکیا رسما اعلام کرده است که کار سیمبین تمام شده است و گوشی نوکیا۸۰۸ PureView آخرین گوشی بود که سیستم عامل سیمبین بر روی آن ارائه شد.

 سیستم عامل سیمبین در سالیان گذشته بزرگترین نقش را در بین اسمارت فون‌ها و پیشرفت نوکیا بر عهده داشته است و تقریبا تمام کسانی که برای مدت زمان زیادی است که از کوشی موبایل استفاده می‌کنند با این سیستم عامل آشنایی دارند اما تقریبا از زمان ارائه گوشی‌های با صفحات لمسی بازی دیگر برای سیمبین تمام شده است.

بعضی از گوشی‌هایی که با سیمبین ارائه شده اند در زمان خودشان جزو بهترین گوشی‌های بوده اند، یکی از آن گوشی E61 بود که مجهز به یک صفحه کلید کامل بود، مورد دیگر گوشی N95 بود که به یک دوربین بسیار با کیفیت مجهز بود، بعد از آن می توان از گوشی N8 نام برد که این گوشی نیز بهترین دوربین را در زمان خود ارائه کرد.

 نوکیا در ابتدای سال ۲۰۱۱ شروع به پشتیبانی و همکاری با ویندوزفون کرد که اکنون نیز پرچمدار ویندوزفون، گوشی لومیا ۹۲۰ نوکیا است.

 منبع: mynokiablog & جی اس ام


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

در سال گذشته و همزمان با معرفی گلکسی S 3، سامسونگ ویژگی های نرم افزاری جدیدی را معرفی کرد. به عنوان مثال ویژگی Smart Stay باعث می شود دوربین جلوی دستگاه تشخیص دهد که آیا چشم های شما باز هستند یا خیر، و در صورت تشخیص نگاه خیره شما به صفحه جلوی خاموش شدن نمایشگر را می گیرد.

اما امروز عبارت های اخیراً ثبت شده توسط سامسونگ خبر از ویژگی های جدید برای رابط کاربری طبیعی یا همان Nature UI که بخشی از تاچ ویز است می دهند که به احتمال فراوان آنها را در محصولات جدید سامسونگ مثل گلکسی S 4 و گلکسی نوت ۳ خواهیم دید تا باز هم به کاربردهای نوآورانه دوربین جلوی دستگاه های این شرکت، اضافه شود.
Eye Pause و Eye Scroll از جمله این موارد هستند که هر چند بر اساس معنای لغوی آنها می توان کاربردشان را حدس زد ولی این پیش بینی نمی تواند کامل باشد. Eye Scroll را می توان مربوط به تشخیص نیاز به “بالا یا پایین بردن صفحه برای ادامه مطالعه” از طریق ردیابی حرکت چشم های شما دانست ولی در مورد Eye Pause دامنه حدس و گمان وسیع تر است.
از آنجا که Nature UI بخشی از رابط Touch-wiz سامسونگ است و سال گذشته همزمان با رونمایی از گلکسی S 3 نسخه فعلی این رابط معرفی شد، محتمل ترین زمان برای معرفی آن مراسم رونمایی از گلکسی S 4 خواهد بود که گفته می شود در فروردین خواهد بود.
نظر شما درباره این قابلیت های احتمالی چیست؟

منبع : نارنجی  &  sammobile


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

سامسونگ هم دستاوردهای مالی خود را در فصل آخر ۲۰۱۲ اعلام کرد که بر این اساس پیشرفت هایی در تمام زمینه ها مشاهده می شود. سال ۲۰۱۲ را باید بهترین سال سامسونگ تا کنون دانست.

سود عملیاتی شرکت به ۸٫۲۷ میلیارد دلار رسیده که نسبت به فصل مشابه سال قبل ۸۹% و نسبت به فصل قبلی ۹% رشد را نشان می دهد. درآمد هم در این مدت به ۵۲٫۴۵ میلیارد دلار رسیده که بالاتر از درآمد ۴۷٫۳ میلیاردی فصل آخر ۲۰۱۱ است و رشد ۱۸٫۵ درصدی را نشان می دهد.
بخش موبایل سامسونگ با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون تلفن هوشمند در این فصل -که یک سوم کل تلفن های هوشمند فروش رفته دنیا بوده، در مقیاس سالانه ۵۸% رشد درآمدی را نشان می دهد هر چند نسبت به فصل گذشته تنها ۴% بهتر عمل کرده.
نقش مهم بخش سامسونگ موبایل در درآمد کل شرکت -با فروش ۳۰ میلیونی گلکسی اس ۳ و فروش ۵ میلیونی گلکسی نوت ۲- قابل انکار نیست. سامسونگ در این سال ۳۷۱ میلیون تلفن هوشمند به فروش رسانیده.
بخش محصولات نیمه رسانای شرکت هم رشد خوبی را نشان داده و سود آن با ۳۹% افزایش نسبت به سه ماه قبل، به ۱٫۳۳ میلیارد دلار رسیده. بخش پنل های تلویزیونی سامسونگ هم با تمرکز بر LED ها نسبت به فصل قبل ۸۷% رشد داشته.
به این شکل، کل درآمد سامسونگ در سال ۲۰۱۲ به رقم ۱۸۸٫۱۴ میلیارد دلار رسیده که ۲۷٫۱۸ میلیارد دلار از آن سود عملیاتی شرکت بوده. به نظر می رسد سامسونگ دارد دنیا را تسخیر می کند، هر بار یک کهکشان!

منبع : نارنجی &  theverge


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

سامسونگ در بعضی گجت‌های خود یک سرویس برای آهنگ‌ به نام Music Hub را دارد که متاسفانه در حال حاضر تنها در گجت‌های سامسونگی این سرویس قابل دسترس است.

  TJ Kang (معاون ارشد بخش سرویس موزیک سامسونگ) در مصاحبه‌ای که با سایت The Next Web داشته است گفته که این کمپانی به دنبال این است تا سرویس Music Hub خود را برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها و حتی برای یخچال فریزرهای تمام کمپانی‌های بزرگ دنیا  ارائه کند.

 Kang اشاره کرده است که مردم دنیا از تمام برندها خرید می‌کنند و اگر یک سرویس همگانی برای تمام خریداران یکسان ارائه شود زندگی برای آن‌ها آسان‌تر خواهد شد. این سرویس در حال حاضر در گوگل پلی برای دانلود وجود دارد اما متاسفانه تنها دستگاه‌هایی که این برنامه را پشتیبانی می‌کنند دو گجت محبوب گلکسی اس ۳ و گلکسی نوت ۲ هستند، اگر سامسونگ این سرویس را برای تمام دستگاه‌های اندرویدی گسترش دهد هزاران کاربر اندرویدی به این سرویس خواهند پیوست.

برای مثال تصور کنید شما یک گوشی گلکسی اس ۳ دارید و یک تبلت نکسوس و یا یک تبلت ایسوس ترنسفرمر نیز دارید به نظر شما خوب نیست که موزیک‌هایی که توسط گلکسی اس ۳ خود خریداری کرده‌اید بدون هیچ دغدغه‌ای با یک سرویس مشترک بر روی تبلت شما نیز وجود داشته باشد؟ این سوریس می‌تواند یک رقیب بسیار خوب و قوی برای iTunes و Spotify باشد.

 منبع: The Next Web & جی اس ام


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

همه می‌دانیم که دنیای پردازنده‌های موبایلی در اختیار کوآلکام است و NVIDIA نتوانست در این رقابت با کوآلکام پیروز شود.

  کمپانی NVIDIA اکنون به دنبال این است تا تبلت و گوشی هوشمند مخصوص خود را تولید کند اما امکان این وجود دارد که اسم NVIDIA و یا تگرا ۳ بر روی آن وجود نخواهد داشت.

 گفته شده که اولین دیوایسی که ساخته خواهد شد یک تبلت ۱۰ ویا ۷ اینچی خواهد بود که انتظار می‌رود در ماه مه تا ژوئن ارائه خواهد شد و اسامی این تبلت‌ها و گوشی‌ها بستگی به منطقه‌ای که در آن تولید خواهند شد دارند.

باید ببینیم که NVIDIA در این راهی که می‌خواهد قدم بگذارد موفق خواهد شد و یا مانند تولید پردازنده موبایل بد شانسی خواهد آورد؟

 منبع: phonearena & جی اس ام


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

سامسونگ یک گوشی دیگر را به خانواده گلکسی خود اضافه کرد که این گوشی Galaxy Express نام دارد و بیشتر مخصوص کسانی است که به دنبال گوشی هوشمند مقرون به صرفه مجهز به LTE هستند.

 مشخصات این گوشی جدید سامسونگ را در زیر مشاهده می‌کنید:

 صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی سوپرآمولد پلاس

پردازنده دو هسته‌ای با سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز

۱ گیگابایت رم

۸ گیگابایت حافظه داخلی

پشتیبانی از حافظه خارجی تا ۳۲ گیگابایت

دوربین ۵ مگاپیکسلی

اندروید ۴٫۱

باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری

امکاناتی از جمله S-Beam و AllShare نیز در این گوشی وجود دارند.

 هنوز در مورد قیمت این گوشی صحبتی نشده است.

منبع: samsungmobilepress & جی اس ام


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

به نظر می‌رسد که اپل در حال آماده سازی ابزارهای مجهز به حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی است و این بدین معناست که به زودی شاهد نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آیپد ۴ خواهیم بود. ۹to5Mac اطلاعات مربوط به SKU نسخه جدید آیپد ۴ را منتشر کرده است گزارش کرده که اپل به زودی علاوه بر نسخه ۱۶GB، ۳۲GB و ۶۴GB یک مدل ۱۲۸ گیگابایتی از آیپد ۴ را نیز روانه بازار خواهد کرد. یک منبع نزدیک به اپل، اطلاعات مربوط به SKU آیپد ۱۲۸ گیگابایتی را منتشر کرده است. تبلت ۱۲۸ گیگابایتی اپل در دو نسخه Wi-Fi تنها و Wi-Fi به همراه شبکه سلولار و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. اپل در نام آیپد ۱۲۸ گیگابایتی از عنوان Ultimate استفاده خواهد کرد.

توسعه دهندگان نیز اعلام نموده‌اند که آیپد ۱۲۸ گیگابایتی به همراه iOs 6.1 روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر نسخه آزمایشی iOS 6.1 در اختیار تولیدکنندگان نرم افزار قرار دارد.

منبع : اپی دی ای & زومینت


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

در مراسمی که همینک رو به پایان است، RIM سابق و حالا کمپانی BlackBerry، اولین تلفن خود تحت لوای برند جدید را معرفی کرد. Z10، اولین تلفن تمام لمسی کمپانی بلکبری با سیستم عامل جدید یعنی بلکبری ۱۰ است.

Z10 در دو رنگ سیاه و سفید، با نمایشگر ۴٫۲ اینچی برخوردار از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ و تراکم فوق العاده ۳۶۵ پیکسل بر هر اینچ ساخته شده. دکمه ای در جلوی دستگاه وجود ندارد و دکمه sleep / power در بالای دستگاه قرار گرفته، که در کنار آن پورت هدفون دیده می شود. در کناره سمت راست تلفن نیز دکمه های تنظیم صدا قرار دارند و دکمه mute در وسط آنها جا خوش کرده. در کناره سمت چپ هم پورت های Micro HDMI و Micro USB قرار دارند.

پردازنده دستگاه، ۲ هسته ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز است و بلکبری جزئیات دیگری درباره آن ارائه نکرده. ۲ گیگابایت رم در کنار حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت که با افزودن حافظه جانبی ۳۲ گیگ قابل افزایش است، وای-فای، جی پی اس، بلوتوث ۴، NFC، شتابسنج، مغناطیس سنج، ژیروسکوپ و سنسور نور از دیگر مشخصات فنی دستگاه هستند.

قاب پشت دستگاه جدا می شود و زیر آن، باتری، شکاف سیم کارت و شکاف microSD جای دارد. جنس قاب پشتی نرم و با کیفیت است. Z10 دو دوربین دارد. یکی در عقب با کیفیت ۸ مگاپیکسل و قابلیت ضبط ویدیوی ۱۰۸۰p  و دیگری در جلو با کیفیت ۲ مگاپیکسل و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۷۲۰p . این تلفن از ۱۷ بهمن در کانادا عرضه خواهد شد.

منبع : نارنجی & theverge


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

 

قبل از این در نوامبر ۲۰۱۲ شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه سفید رنگ نکسوس ۴ گوگل منتشر شد که قرار بود تا دسامبر همان سال وارد بازار شود. اما این داستانی بود که هیچ گاه واقعیت نیافت و به جای آن شاهد ظهور تبلت Nexus 7 گوگل بودیم. اما دوباره زمزمه های دیده شدن یک اسب تک شاخ ال جی-گوگلی در این دور و اطراف، شنیده می شود و سایت فون آرنا با انتشار عکسی، آن را متعلق به نکسوس ۴ سفید دانسته که توسط یک منبع ناشناس ارسال شده است.

بر اساس اطلاعات ذخیره شده در EXIF عکس، این تصویر توسط یک اسمارت فون Optimus G ال جی در هفته گذشته ثبت شده است. این ممکن است به معنای حضور چنین محصولی در هفته های آینده در ویترین خبری ال جی باشد. و شاید باز هم هیچ اتفاقی نیافتد. البته این دقیقا شبیه یک نکسوس ۴ است و شما حتی بازتاپ زمینه خاص نکسوس را در پایین – راست آن می توانید ببینید.

نکته جالب دیگر این است که اپلیکیشن FotoForensics هم اصالت این عکس را تایید کرده و می گوید که این تصویر فتوشاپی نیست. خب این می تواند وجود نکسوس ۴ سفید را تایید کند. اما هنوز نمی توان در خصوص زمان ورود این اسب تک شاخ به قلمرو اسمارت فون ها نظر داد. شما چه فکر می کنید؟

منبع : نارنجی


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->



چندی پیش گفتیم که مراسم معرفی گلکسی S4 احتمالا در اسفند یا فروردین (ماه مارس) برگزار خواهد شد. اما چندی است که شنیده های تازه حکایت از احتمال عرضه پرچمدار تازه سامسونگ با کمی تاخیر دارند. فون آرنا به شواهد تازه ای دست یافته است که خبر از برگزاری این مراسم در ماه مارس (فروردین – اردیبهشت) می دهند.

منابع وابسته به این سایت می گویند مراسم احتمالا بین ۱۵ تا ۲۲ آوریل (۲۶ فروردین تا ۲ اردیبهشت ۹۲)‌ برگزار خواهد شد.

همچنین یکی از وابستگان فون آرنا به اسناد داخلی یک اپراتور نیوزیلندی دست پیدا کرده است که حاوی برخی جوایز فروش ویژه کارکنان این شرکت است. در این نامه همچنین به گلکسی اس چهارم سامسونگ به عنوان یکی از جوایزی که از هشتم مارس به بعد قرار است داده شوند، اشاره شده است.

آن طور که به نظر می رسد، زمان درست عرضه گلکسی اس چهارم اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ۱۳۹۲ خواهد بود. البته هنوز هم برخی انتظار دارند که سامسونگ این محصول ویژه خود را در یکی از مراسم های Samsung Unpacked event طی ماه مارس رونمایی کند.

طبق شایعات، تا کنون می دانیم گلکسی اس چهارم از یک نمایشگر ۴٫۹۹ اینچی super AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد و برخی قابلیت های جدید تشخیص نگاه را به همراه خواهد داشت.

برخی شنیده ها هم از پردازنده هشت هسته ای Exynos Octa 5 با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز و رم ۲ گیگابایتی به عنوان قابلیت های گلکسی اس جدید نام می برند. احتمالا این پرچمدار جدید در ظرفیت های ۱۶. ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه شود.

پیش بینی شما در خصوص مشخصات، قابلیت ها و میزان موفقیت این پرچمدار سامسونگ در بازار چیست؟

منبع : نارنجی


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : محمدرضا جعفری
  • تاریخ : 1:4 - پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:,
به سایت ما خوش امدید!
دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


از چه لینکی برای دانلود استفاده می کنید؟
دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : محمدرضا جعفری
  • تاریخ : 21:46 - چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:نظرسنجی,
از چه اینترنتی استفاده می کنید؟
دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : محمدرضا جعفری
  • تاریخ : 21:44 - چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:مسی,بارسا,
به نظرتون امشب مسی گل هم می زنه؟
دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : محمدرضا جعفری
  • تاریخ : 21:42 - چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:بلگفا,
نظرتان در مورد سرویس وبلاگدهی بلگفا چیه؟
دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


اهانت به پیامبر اسلام را محکوم می نماییم.
دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


سایت رسمی اندروید
دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : محمدرضا جعفری
  • تاریخ : 21:36 - چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:جاوا,
نظر شما در مورد سیستم عامل جاوا چیه؟
دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : محمدرضا جعفری
  • تاریخ : 21:36 - چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:جاوا,
نظر شما در مورد سیستم عامل جاوا چیه؟
دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : محمدرضا جعفری
  • تاریخ : 21:35 - چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:,
دانلودیها
دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


آخرین مطالب

» filehorse ( 1398/12/2 )
» گوگل ( 1391/11/28 )
» google ( 1391/11/28 )
» گوگل ( 1391/11/28 )
» google ( 1391/11/28 )
» آنتی ویروس حرفه‌ای AVG Mobile Antivirus Security Pro – اندروید ( 1391/11/28 )
» دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای XBOX360 ( 1391/11/28 )
» دانلود شماره چهارم مجله سینما MDb-Dl Magazine February 2013 ( 1391/11/28 )
» دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012 ( 1391/11/28 )
» دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011 ( 1391/11/28 )
» دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider-man S2 2013 ( 1391/11/28 )
» دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 ( 1391/11/28 )
» دانلود انیمیشن رالف خرابکار – Wreck-It Ralph 2012 ( 1391/11/28 )
» دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360 ( 1391/11/28 )
» گلکسی اس 3 در نزدیکی عبور از آیفون 5 در ترافیک وب امریکای شمالی ( 1391/11/28 )
» Under Armour: شرکتی که فناوری های پوشیدنی را جدی گرفته و در فکر لباس های لمسی است ( 1391/11/28 )
» نردبان - مسابقه آغاز شد: ۷۰ برنامه نویس در تلاش برای کسب بادکنک ها ( 1391/11/28 )
» بزرگترین بادبان خورشیدی، سال آینده توسط ناسا به فضا پرتاب می شود ( 1391/11/28 )
» پروژه های ساختگی اپل برای تعیین وفاداری کارمندان جدید؛ راست یا دروغ؟ ( 1391/11/28 )
» عرضه اوبونتو ویژه توسعه دهندگان تلفن همراه برای گلکسی نکسوس و نکسوس 4 از سوم اسفند ( 1391/11/28 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد