سایت تخصصی گوگل ایــــرانـــی
لینکستان
درباره ما

سایت تخصصی گوگل ایرانی معروف ترین سایت پارسی زبانان
محمدرضا جعفری
به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 169
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 99403
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

چاپ این صفحه



 آهنگ جدید و شاد فوق العاده زیبای شهروز پاوه ای به نام دی جی کردستان 2

ترانه سرا : محمود میرزایی / ملودی: شهروز پاوه ای / تنظیم : ایوب قلعه )

DOWNLOAD

MP3 320

DOWNLOAD

MP3 128

DOWNLOAD

MP3 64

 

 

98IRAN


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده :
  • تاریخ : 12:25 - چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:WinRAR 4,20,

 نرم افزار فشرده ساز وين رار يكي از بهترين نرم افزار هاي فشرده ساز دنياست دانلود كنيد.

لينك دانلود

WinRAR (32-bit)


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 آهنگ جدید و زیبای Tim Mcgraw با همراهی Taylor Swift به نام Highway Dont Care

DOWNLOAD

MP3 320

DOWNLOAD

MP3 128

DOWNLOAD

MP3 64

 

 

98IRAN


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 آهنگ جدید و زیبای Yonca Lodi به نام Edebiyat

 

DOWNLOAD

MP3 320

DOWNLOAD

MP3 128

DOWNLOAD

MP3 64

 

98IRAN


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده :
  • تاریخ : 12:17 - چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:Opera 12,14,,

مرور گر جديد اپرا كه ما در اختيار شما قرار مي دهيم.سايت گوگل ايراني به شما پيشنهاد مي كند اين مرور گر را دانلود كنيد.

لينك دانلود

Opera (32-bit)


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 نرم افزار پخش موسقي جت اديو ما نسخه ي جديد اين نرم افزار را در اختيار شما قرار داده ايم.سايت گوگل ايراني به شما پيشنهاد مي كند اين نرم افزار را دانلود كنيد.

لينك دانلود نرم افزار جت اديوjetAudio


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


نسخه ي جديد مرور گر فاير فاكس كه همين الان به دست سايت گوگل ايراني رسيده سايت گوگل ايراني به شما پيشنهاد ميكند اين مرور گر را دانلود كنيد.

لينك دانلود مرور گر فاير فاكس18.0.2Firefox


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

گزارش گوگل ایرانی: مراسم ال جی و معرفی رسمی نکسوس ۴

ال‌ جی یکی از کمپانی هایی است که می توان ۲۰۱۲ را برای آن سال موفقی دانست. در این بازه موفقیت های این شرکت در زمینه لوازم منزل تداوم پیدا کردند، به نحوی که اکنون آمریکای شمالی، به تنهایی ۳۵ درصد از سود این شرکت را در این حوزه تامین می کند. اما مهمترین گام این کمپانی کره ای در سال ۲۰۱۲ را شاید بتوان رسیدن به تعریفی صحیح از بازار موبایل و اسمارت فون دانست. عرضه محصول قدرتمند Optimus G و همکاری با گوگل جهت تولید Nexus 4‍، از قدم هایی بودند که ال جی را در مسیر موفقیت قرار دادند. 

امروز (۱۶ بهمن) سالن همایش های صدا و سیما میزبان کنفرانس ال جی بود. در ادامه مطلب با نارنجی همراه باشید تا در جریان جزییات هر آنچه که در این مراسم گذشت، قرار گیرید.


این مراسم به معرفی شریک تجاری جدید ال جی در ایران، یعنی شرکت مدیا پردازش اختصاص داشت. اما مجموعه محصولاتی که در خارج از سالن کنفرانس چیده شده بودند، خبر از معرفی محصولات نیز می دادند. 

همایش با جلسه پرسش و پاسخ بین اصحاب رسانه و مسئولان ال جی، آغاز شد. آقای جنابزاده به عنوان قائم مقام ال جی در ایران، ضمن خوش آمدگویی، شروع جلسه را اعلام کردند و سپس این خبرنگاران بودند که دغدغه های ذهنی خود را در قالب سؤال های متنوعی مطرح می کردند. 

در ابتدا توضیحاتی در مورد شرکت مدیا پردازش ارائه شد. این شرکت که وظیفه پخش و فروش محصولات بخش موبایل ال جی را به عهده دارد، در کارنامه خود حضور در بازار لپتاپ و کامپیوترهای All-in-one را ثبت کرده است و همچنین طبق توضیحی که ارائه شد، نمایندگی خودروهای Alpha Romeo و MG را نیز در ایران عهده دار است. مسئولین ال جی تأکید کردند که تنها وظیفه فروش محصولات با مدیا پردازش است و این خود ال جی است که مسئولیت گارانتی و خدمات پس از فروش را بر عهده می گیرد. پس از این مقدمه سؤالات داغ تری مطرح شد.


IMG_1834.JPG

- نکسوس 4؟ این دستگاه به صورت رسمی از دو هفته دیگر وارد بازار ایران خواهد شد که تنها ۲-۳ ماه از عرضه جهانی آن عقب تر است. آقای محمدی به عنوان مدیر فروش ال جی، تاکید کرد که با توجه به قیمت کنونی ارز، پیش بینی قیمت برای نکسوس 4 بین ۱.۶۰۰.۰۰۰ تا ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان است. آقای منصوری، مدیر روابط عمومی، اضافه کرد که عرضه این دستگاه در سراسر جهان احتیاج به هماهنگی با گوگل دارد و این موضوع معرفی آن به بازار ایران را کمی به تاخیر انداخت که در نهایت مانع از پخش زودتر آن در ایران شد. 

- اپتیموس جی ؟ به گفته مسئولین ال جی، این دستگاه یکی از محصولات استراتژیک این کمپانی به شمار می رود و از اهمیت بالایی برخوردار است. زمان ارائه این محصول ۱ ماه پس از عرضه نکسوس 4 است. اما با توجه به اینکه چند هفته دیگر احتمالا شاهد معرفی اپتیموس 2 در نمایشگاه MWC خواهیم بود، دلیل این دیرکرد چه می تواند باشد؟ آقای جنابزاده توضیح دادند که دفتر ال جی در ایران سعی دارد تا برخی از برنامه های فارسی را بر روی این دستگاه اضافه کند و فرآیند کنترل کیفی این موضوع، عرضه اپتیموس جی را به تاخیر انداخته است. 

بستر سازی برای کاربر ایرانی ؟ بالاتر اشاره کردیم که ال جی قصد دارد تا اپتیموس جی را به برخی از اپلیکیشن های فارسی مجهز سازد. اما غیر از این مورد، چه تلاش دیگری برای کاربر ایرانی صورت پذیرفته است؟ آقای امجدی، مدیر بازاریابی، توضیح دادند که در حال حاضر سایت LG World در نقش یک فروشگاه اپلیکیشن مشغول به فعالیت است و سعی می کند تا برترین برنامه ها و محتواهای بومی را به دست کاربران ایرانی برساند.


IMG_1836.JPG

اما ما نیز به نمایندگی از شما چند سؤال را مطرح کردیم. سؤال اول در رابطه با تأمین قطعات یدکی بود. همان طور که می دانید و در گزارش کنفرانس ایسوس نیز به آن اشاره کردیم، برخی از محدودیت ها باعث کمبود قطعات یدکی در داخل کشور شده است که این موضوع امر تعمیرات را با اختلال مواجه ساخته است. اما خوشبختانه آقای جنابزاده در پاسخ به این سؤال گفتند که دفتر ال جی ایران قراردادی طولانی مدت با طرف کره ای در این زمینه دارد و هیچ گونه نگرانی از باب تامین قطعات وجود نخواهد داشت. 

در سؤال دوم بحث لوازم جانبی را هدف گرفتیم. در این رابطه اعلام شد که نمایندگی لوازم جانبی نیز به شرکت مدیا پردازش سپرده شده است. خانم نیلوفری، مدیر فروش شرکت مدیا، اضافه کردند که سفارش مجموعه ای کامل از لوازم جانبی داده شده است و به زودی وارد بازار خواهند شد. ایشان همچنین بر روی وسایل نکسوس 4 بسیار تاکید کردند و گفتند که علاوه بر هدست های ویژه، شارژر وایرلس گوگل نیز برای این محصول در بازار ایران عرضه خواهد شد. 

در سؤال های بعدی نیز فرصت را غنیمت شمرده و در رابطه با همکاری های آینده ال جی با گوگل و همچنین تلویزیون های Curve که در CES مورد پرده برداری قرار گرفتند، پرسیدیم. در رابطه با مورد نخست جواب روشنی دریافت نکردیم اما به گفته مسئولین گوگل از همکاری با ال جی بسیار خرسند است و به علت حضور این کمپانی کره ای در زمینه ساخت صفحات نمایش و... احتمال همکاری های آینده نیز وجود دارد. در مورد تلویزیون های انعطاف پذیر نیز آقای جنابزاده پاسخ دادند که این محصول هنوز به مرحله تولید نرسیده است و ال جی تنها قصد داشته تا توانایی ساخت این تکنولوژی را در نمایشگاه CES نشان دهد. ایشان خاطر نشان کردند که در صورت تولید این محصول، تلاش خواهند کرد که ورود آن به بازار ایران، در کمترین زمان ممکن میسر شود.


IMG_1830.jpg

پس از این جلسه پرسش و پاسخ پر بار، نوبت به معرفی موبایل های مختلف رسید، که شاید در بین آن ها بتوان فبلت Optimus Vu را هیجان انگیز ترین مورد دانست. این دستگاه، که در نگاه اول چندان زیبا به چشم مان نیامد، دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۶۸ در ۱۰۲۴ پیکسل است و به پنل IPS مجهز شده. پردازنده این دستگاه غول آسا دو هسته ای و با سرعت 1.5 گیگاهرتز است که از خانواده Snapdragon نیز به شمار می رود. قسمت ناامید کننده اندروید این دستگاه است. Optimus Vu مجهز به اندروید نسخه 2.3 نان زنجبیلی است و ظاهرا برنامه ای برای آپدیت شدن آن نیز وجود ندارد. وزن این محصول ۱۶۸ گرم و دوربین آن ۸ مگاپیکسلی است. Optimus L9 نیز یکی دیگر از موبایل های معرفی شده در این همایش بود. 

به نظر شما جذاب ترین بخش این همایش چه بود ؟ ما که در مورد شارژر وایرلس گوگل حسابی هیجان زده هستیم

 

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

The Reef 2: High Tide (2012) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

REEF 2 دانلود دوبله فارسی انیمیشن طعمه کوسه 2 : نجات ریف The Reef 2: High Tide

 

نام انیمیشن: The Reef 2: High Tide – طعمه کوسه ۲ : نجات ریف

ژانر:انیمیشن ، خانوادگی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم : ۵۹۱ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: ماهی کوچکی در تکاپو برای نجات سرزمین مادری اش از چنگال کوسه های خبیث از دوستان خود کمک می گیرد و آنها را آموزش می دهد تا برابر کوسه ها چگونه ایستادگی کنند ، در این بین یکی از کوسه ها توسط انسان ها گرفتار می شود و در ادامه…             اینجا کلیک کنید


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

 

Thor Legends of Valhalla (2011) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Thor دانلود دوبله فارسی انیمیشن تور : افسانه وایکینگ ها Thor Legends of Valhalla 2011

 

نام انیمیشن: Thor Legends of Valhalla– تور : افسانه وایکینگ ها

ژانر:انیمیشن ، حماسی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۷۷ دقیقه

حجم : ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: تور خد‌‌ای توفان ژرمن‌ها بود‌‌. نام او به معنای تند‌‌ر است و پتک جاد‌‌ویی او ، میولنیر زمانی به معنای صاعقه بود‌‌ه است.پسر آهنگری در یک اتفاق عجیب صاحب این پتک اسرار آمیز می شود.این پتک نیرویی خارق العاده در مبارزه به او می دهد و البته دشمنانی هم برایش به همراه دارد و در ادامه…http://topbloger.samenblog.com/page/vote.php


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

در این بخش آموزش تصویری ساخت اكانت ایمیل Hotmail بصورت yourmail@Hotmail.com و اكانت ایمیل بصورتYourMail@Live.com را برای كاربران عزیز آماده كرده ایم ...
 
«بمنظور مشاهده تصویر در اندازی بزرگ و واقعی بر روی آن کلیک نمائید»
 
اكانت هاتمیل
  آموزش بصورت كامل همراه با تصاویر در ادامه مطلب ...
 
 

    
  برای شروع مراحل ساخت اكانت های ایمیل به آدرس سایت هات میل Hotmail.coM رفته و بر روی Sign Up Now "  كلیك كنید

 
  1. ابتدا در پایین بخش Who are you اطلاعات مربوط به نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد و جنسیت خود را وارد نمائید


  2. در بخش مربوط به How would you like to sign in  :

نام اکانت ایمیلی که قصد ساخت آن را دارید ، وارد نمائید (در تصویر زیر ما onlinestan را وارد نموده ایم)
 
در مقابل نام اکانت ، از منوی کشویی موجود میتوانید نوع اکانت Hotmail یا Live بودن آن را انتخاب نمائید
 
در دو کادر مربوط به Password رمز عبور مورد نظر خود را دوبار تکرار نمائید
 

  3. در بخش مربوط به If you lose your password, how can we help you reset it ؟

از منوی کشویی مربوط به Phone Number ، کشور خود و در کادر زیرین شماره موبایل خود بدون 0 اول را وارد نمائید
 
در کادر مربوط به Alternate email address آدرس ایمیل دیگر خود مثلا ایمیل یاهو تان را وارد نمائید
 
توجه داشته باشید که دو بخش بالا برای برقراری ارتباط از طرف سرور در هنگام بروز مشکلات و یا فراموشی رمز عبورتان می باشد!
 

  4. در بخش Where are you from :

کشور خود و کد پستی را وارد نمائید 


  5. در بخش Help us make sure your're not a robot :

حروف و اعداد نشان داده شده در تصویر را عینا در کادر زیرین آن وارد کنید

در پایین این قسمت بر روی I accept کلیک نمائید

بمنظور مشاهد تصویر در اندازه بزرک و واقعی بر روی آن کلیک نمائید
 
اكانت hotmail

پس از ساخته شدن اکانت ایمیل شما ، وارد اکانت خواهید شد و برای ورود به صندوق دریافت  و ارسال ایمیل خود ، بر روی go to inbox کلیک نمائید.


 
undoمنبع:‌ Onlinestan.coM 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : محمدرضا جعفری
  • تاریخ : 18:34 - سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,

روی بنر زیر کلیک کنید.                                                                                                                                     



دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  ImgBurn

ImgBurn 2.5.7.0 دانلودImgBurn 2.5.7.0       

  • آخرین نسخه:

    ImgBurn 2.5.7.0

  • مورد نیاز:

    ویندوز (تمام نسخه ها)

  • نویسنده / محصول:

    رعد و برق UK / ImgBurn

  • اندازه فایل / مجوز:                                                                                    ImgBurn - نرم افزار ایجاد شده توسط رعد و برق UK، جانشین DVD Decrypter به خوبی شناخته شده است، و می تواند مورد استفاده برای ایجاد فقط در مورد هر نوع CD / DVD / HD DVD / Blu-ray را تصویر و پشتیبانی از بسیاری از نویسندگان CD، علامت های تجاری. این ارائه می دهد بسیاری از ویژگی های است که در بسیاری از برنامه های پرداخت شده از همان نوع و حتی بیشتر است. ویژگی های ImgBurn:

    • این می تواند بسیاری از فرمت های فایل های تصویری مانند ارسال: BIN / CUE، ISO، IMG، NRG، MDF / MDS، CDI، CDR، DI، DVD، GCM، GI، IBB، IBQ، LST، PDI و اداره کل اتباع خارجه؛
    • پشتیبانی از تقریبا هر فرمت های صوتی مانند: WAV، FLAC، WV، APE، MP3، MP4/M4A/AAC، WMA، MPC و OGG
    • ImgBurn می توانید CD، DVD، HD-DVD و دیسک های Blu-ray رایت
    • ImgBurn می تواند فایل های ISO و IMG تصویر از فایل ها و پوشه ها بر روی دیسک سخت خود را ایجاد کنید
    • ImgBurn ارائه می دهد یک رابط آسان است و سطح ساده، اما ارائه می دهد بسیاری از گزینه های اضافی برای کاربران با تجربه نیز هست؛

    5.84 MB / نرم افزار


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.
۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.
۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.
 
 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Hitman Absolution برای PC دانلود نسخه BlackBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload   Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload   Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload   Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload   Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload   Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload   Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload   Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload   Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload   Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Multiupload   Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Multiupload   Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

 

تصاویر محیط بازی :

 

hitman absolution s 1 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC hitman absolution s 2 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC
hitman absolution s 3 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC hitman absolution s 4 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC
hitman absolution s 5 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC hitman absolution s 6 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC

Hitman Absolution دانلود بازی Hitman Absolution برای PC

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista, 7

CPU : Intel Pentium Dual Core E2140 1.60GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+ or better

RAM: 2 GB

Hard Disk Space: 17 GB of free hard disk space

Video Card: 512 MB Nvidia 8600 GTS / AMD Radeon HD 2900 GT or better

DirectX®: DirectX 9.0

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.

مشکلات رایج:
۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.
۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.
۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.
 
 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
 

تصاویر محیط بازی :

Assassins.Creed.III S2 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC Assassins.Creed.III S1 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

Assassins.Creed.III S4 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC Assassins.Creed.III S3 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

Assassins.Creed.III S6 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC Assassins.Creed.III S5 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC


download دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۷ :   Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC دانلود نسخه کم حجم BlackBox در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :    Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :    Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :    Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link 2    Direct Link

 

caution دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC در نسخه BlacoBox زبان های بازی (جزء انگلیسی) و بخش مالتی پلیر بازی حذف شده است . این نسخه با کرک گروه THETA آماده شده است که در صورت مشکل در اجرای بازی می توانید کرک SKIDROW را به صورت جداگانه دانلود نمایید و بازی را با این کرک اجرا نمایید .

 

download دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC دانلود کرک گروه SKIDROW به صورت جداگانه

download دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC دانلود کرک PROPER RELOADED به صورت جداگانه

 

 

Assassins Creed III دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

 
 شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند. او بخشی از کمپ را منفجر می کند. در حالیکه خودش روی درختی قرار دارد، می تواند سلاح هایش را پرتاب کند تا بتواند دشمنان را از بین ببرد. در اینجا کانر از Tomahawk خودش استفاده می کند. سازندگان می گویند هنگامی که وقت حمله می رسد، شخصیت بازی دیگر کانر نام ندارد. او در آن لحظه به یک Predator تبدیل می شود. دشمنان دیگری که کانر در طول این بازی باید با آن ها سر و کله بزند، حیوانات وحشی مانند خرس و گرگ هستند که در راه او قرار می گیرند و مبارزه با آن ها بسیار دشوار است.
به طور مثال در مبارزه با گرگ ها، کانر می تواند به دور آن ها بچرخد و در یک لحظه به آن ها حمله کند و آن ها را بکشد. آقای هاچینسون می گوید: "ما می خواستیم که بازیکنان دقیقاً احساس کنند که رو در روی یک طبیعت وحشی قرار گرفته اند. به همین دلیل، زیاد روی انیمیشن ها کار کردیم که بسیار زیبا و نرم به نظر برسند. حیوانات در این بازی رفتارهای متفاوتی دارند. اگر شنیده باشید که آن ها چطور به انسان ها حمله می کنند، در این بازی دقیقاً می بینید که به چه صورت است. Ubisoft Montreal بسیار تلاش کرده که همه چیز در بازی بالانس باشد.
 
 
حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
CPU : Intel Core2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+ or better recommended
RAM: 2 GB (4 GB recommended)s
Hard Disk Space: 17 GB of free hard disk space
Video Card: 512 MB DirectX 9.0c-compliant with Shader Model 4.0 or higher (see supported list)* – Nvidia GeForce 8600 GT or AMD Radeon HD 3870
DirectX®: DirectX 9.0
AC3 Supported Video Cards : s
AMD Radeon HD 3870 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series or better
NVIDIA GeForce 8600 GT / 9 / 100 / 200 / 300 / 400 / 500 / 600 series or better
 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.

 

download دانلود بازی Far Cry 3 برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

 

download دانلود بازی Far Cry 3 برای PC دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link

 

download دانلود بازی Far Cry 3 برای PC دانلود محتوای اضافه نسخه Far Cry 3 Deluxe Edition

 

download دانلود بازی Far Cry 3 برای PC دانلود نسخه BlackBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload     Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload     Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload     Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload     Archive (Direct Link 3)    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload     Archive (Direct Link 3)    Direct Link

 

تصاویری از محیط بازی:

farcry3 screenshots 05 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC farcry3 screenshots 04 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

farcry3 screenshots 06 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC farcry3 screenshots 01 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

farcry3 screenshots 03 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC farcry3 screenshots 02 small دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

 

 مشکلات رایج:
۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.
۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.
۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.
 
 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

گرافیک این بازی از همان بدو معرفی فارکرای ۳ ، مورد توجه و تحسین واقع شد.بازی با موتور گرافیکی Dunia Engine 2 ساخته شده است.یه جرات می توان گفت که با یکی از نامزد های دریافت جایزه ی بهترین گرافیک سال طرف هستیم.قسمت دوم این بازی هم که در سال ۲۰۰۸ عرضه شده بود ، به لطف انجین Dunia ، گرافیکی باور نکردنی را به رخ بازیبازها کشیده بود.با تاکید بر مطالب فوق ، محیط بازی یک جزیره ی استوایی است که دارای گونه های متفاوت درختان ، بوته ها ، تپه ها و صخره ها ، رودخانه و آبشار است که با استفاده از Dunia Engine 2 ، آیتم های مذکور به زیباترین شکل ممکن در آمده است.در نتیجه ی مشاهده ی تریلر ها و اسکرین شات های این عنوان ، با طراحی سلاح و نورپردازی خارق العاده ای مواجه هستیم.در مورد طراحی چهره هم باید گفت که Dunia 2و یوبی سافت از پس این کار به بهترین نحو ممکن برآمده اند.به نظر کرایسیس ، یک رقیب جدی پیدا کرده است.در مجموع با یک گرافیک زیبا و دلنشین طرف خواهیم بود که شما را همچون جیسون برودی ، به گشت و گذار و لذت از مناظر سرسبز و زیبای این جزیره ی استوایی ، دعوت می کند.
 
سیستم استاندارد جهت اجرای بازی :
 
OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
CPU : Intel Core i3-530 or AMD Phenom II X2 565 or better
RAM: 6 GB
Hard Disk Space: 12 GB of free hard disk space
Video Card: 1024 MB DirectX 11-compliant card with Shader Model 4.0 or higher
DirectX®: DirectX 9.0
Far Cry 3 Supported Video Cards : s
ATI Radeon HD 2900 / 3000 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series

Nvidia GeForce GTX 8800 / GTX 9000 / GT 200 / GT 400 / GT 500 / GT 600 series 

 

Far Cry 3 Deluxe Edition دانلود بازی Far Cry 3 برای PC

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم. 

تصاویر محیط بازی :

 

DmC Devil may Cry S2 s دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC DmC Devil may Cry S1 s دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

DmC Devil may Cry S4 s دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC DmC Devil may Cry S3 s دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

DmC Devil may Cry S6 s دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC DmC Devil may Cry S5 s دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

 

مشکلات رایج:
۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.
۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.
۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.
 
 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
 

DmC Devil may Cry دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

منبع:گوگل ايراني

 

 دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Multiupload    Direct Link

 

download دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

 

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :  

 

گیم پلی سری بازی های Devil May Cry در سبک Hack & Slash جای میگرد که در آن شما در قالب شخصیت اصلی با وارد کردن ضربات متوالی، سریع و عموماً با سلاح سرد به پیش روی در بازی می پردازید .در این عنوان جدید هم، همین روال گیم پلی با انجام اندک تغییرات گنجانده شده است که انتظار دیگری هم به غیر از آن وجود نداشت. تیم ساخت بازی تمام تلاش خود را انجام داده است که اصلی ترین ویژگی این سری بازی، یعنی سرعت بالای گیم پلی و مبارزات نفس گیر و بدون درنگ را در بازی جدید نیز پیاده کند که می‌توان گفت تا حدود زیادی در این زمینه موفق بوده‌اند و دانته جدید هم با همان طراوت و سرعت، دشمنان را از بین می‌برد. در دموی منتشر شده، سرعت مبارزات و عمکرد دانته تقریبا نزدیک به آن چه که در شماره سوم بازی دیده بودیم، است. کمبوها و امکان وارد کردن انواع و اقسام ضربه‌ها دیگر ویژگی ممتاز این سری بازی است که در شماره سوم به حد اعلا و پیچیده خود رسید که برای تسلط کافی و یادگیری این کمبوها شما می بایست زمان بسیار زیادی را صرف می‌کردید. اینبار نیز تیم سازنده سعی کرده‌است که امکان وارد کردن همان کمبوها را حتی بیشتر از نسخه‌های قبلی در بازی بگنجاند، به همین منظور شما مطابق عناوین قبلی با استفاده از سلاح‌های مختلف دانته و با ترکیب مختلف ضربات، می‌توانید کمبوهای جالب و متفاوتی را خلق کنید. حتی اینبار می‌توانید با استفاده از دو اسلحه‌ی جدید منحصر به فرد دانته یعنی Osiris و Arbiter که بازوهای شیطانی و فرشته‌ای دانته است،.به خلق ضربات ترکیبی منحصر به فردی بپردازید که قبلاً امکان آن وجود نداشت. این دو سلاح که شبیه دو داس بلند است و به ترتیب نماینده نیمه شیطانی و نیمه فرشته‌ای دانته است علاوه بر مبارزات، بر پلتفرمینگ بازی نیز تاثیر گذاشته‌اند و شاید بتوان گفت یکی از اصلی‌ترین ارکان متمایز کننده بازی جدید از عناوین قبلی هستند. در حالی که در عناوین قبلی شاهد آن چنان پلتفرمینگی نبودیم. اینبار Ninja Theory با استفاده از توانایی‌های این دو سلاح و قابلیت ویژه دانته تحت عنوان Angel Boost که دانته را در هوا به سرعت به جلو حرکت می دهد، پلتفرمینگ بازی را بسیار گسترده‌تر از قبل کرده است و تعداد زیادی موانع در بازی به مدد همین ویژگی‌های جدید دانته گنجانده شده‌است که برای عبور از آن‌ها می‌بایست از توانایی‌های جدید دانته استفاده کنید و در اکثر دموهای منتشر شده از بازی شاهد آن هستیم که در اثنای مبارزات برای دقایق نسبتاً طولانی باید در محیط بازی به گشت و گذار بپردازید و از موانع مختلفی عبور نمایید.
 
حداقل سیستم مورد نیاز بازی :
OS: Windows Vista/XP, Windows 7, Windows 8
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHz or better, Intel Core2 Duo 2.4 Ghz or better
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 8 GB free hard drive space
Video Card: ATI Radeon HD 3850 or better, NVIDIA GeForce 8800GTS or better
DirectX: 9.0c or greater
Sound: Standard audio device
 

به وبلاگ گوگل ايراني راي دهيد



دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


به وبلاگ گوگل ايراني راي دهيد يك كليك ساده

فول آلبوم فوق العاده زیبا و شنیدنی فتانه

98IRAN

بقيه را در ادامه ي مطلب ببينيد


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


به ما امتياز دهيد يه كليك ساده

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ابی با همراهی شادمهر عقیلی به نام همین خوبه

منبع:گوگل ايراني

DOWNLOAD

MP3 320

DOWNLOAD

MP3 128

DOWNLOAD

MP3 64

 



 

98IRAN


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

DOWNLOAD

MP3 320

DOWNLOAD

MP3 128

DOWNLOAD

MP3 64

آهنگ جدید و زیبای پیام شیری به نام به چشات گریه نمیاد

98IRAN


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->



                                                            فول آلبوم بسیار زیبا و شنیدنی راد

منبع:گوگل ايراني

آلبوم بسیار زیبا و شنیدنی راد به نام به یادم باش

01 Beyaadam Baash

02 Mosaafer

03 Sahme Man

04 Chegooneh

05 Paaiz

06 Saadeh Boodam

07 Man Az Safar Miyaam

 

 


 

آلبوم بسیار زیبا و شنیدنی راد به نام پونه

01 Poneh

02 Shomal

03 Cheshm Siah

04 Ey Eshgh Man

05 Javaneh

06 Bagh Golhay Rangi

 

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


گزارش افشاگرانه روزنامه وال استریت ژورنال درباره اقدامات پنهانی گوگل برای کسب اطلاعات خصوصی از رفتارهای آنلاین میلیون ها کاربر آی فون در سراسر جهان، بحث داغی را در میان متخصصان و فعالان برجسته وب در سراسر جهان برانگیخته است.

گوگل، غول جست وجوهای آنلاین و پرترافیک ترین وب سایت جهان، با دور زدن تنظیمات حریم خصوصی آی فون و سافاری، مرورگر پیش فرض تجهیزات کمپانی اپل، تلاش کرده تا اطلاعاتی درباره عادات، علایق و رفتارهای کاربران در زمان وب گردی روی موبایل به دست آورد و از آنجایی که این کار بدون اطلاع رسانی و جلب رضایت کاربران انجام شده، حالا موج گسترده ای از انتقادات و شکایات را روانه گوگل کرده است.

گوگل برای تحقق این هدف، تنظیمات پیش فرض اپل در گوشی های آی فون را تغییر داده تا بتواند درک کند که کاربران در هنگام استفاده از سافاری، وقتی در سایت گوگل حضور ندارند، بیشتر به چه مسائلی توجه نشان می دهند. گوگل این کار را از طریق «یک کد پیچیده و مخصوص» انجام داده که مرورگر سافاری را از طریق یک آسیب پذیری و نقص ساده فریب می دهد. تنظیمات پیش فرض سافاری به گونه ای است که از چنین اقدامات تعقیبی و رهگیرانه ای جلوگیری می کند و اجازه رهگیری نامحسوس را به هیچ اپلیکیشن و سرویس دیگری نمی دهد.

گزارش کاوشگرانه وال استریت ژورنال، در واقع نتیجه تحقیقات جاناتان مایر، از پژوهشگران دانشگاه استنفورد است. پس از انتشار این اطلاعات افشاگرانه، گوگل بلافاصله این کد را غیرفعال کرده است. گفته می شود غیر از گوگل، کمپانی های فعال دیگری در صنعت تبلیغات آنلاین، نظیر پوینت رول، وایبرنت میدیا و میدیا اینوویشن هم از «تکنیک های مشابه» استفاده کرده اند.

دویچه وله گزارش داد: برخی از تحلیلگران می گویند آنچه رخ داده ممکن است از عوارض جانبی ناخواسته سیستمی باشد که گوگل برای شخصی سازی داده ها در فضاهای اجتماعی مجازی نظیر گوگل پلاس طراحی کرده است. برخی از متخصصان اعلام کرده اند که پس از افشای این اطلاعات، زمان آن فرا رسیده که گوگل هر نوع تعقیب و رهگیری نامحسوس را متوقف، و پیرامون شیوه های جمع آوری اطلاعات درباره کاربران روشنگری کند. با افشای این اطلاعات، وجهه گوگل در افکار عمومی آسیب جدی خواهد دید و با نارضایتی هایی که تبلیغ دهندگان و مشتریان گوگل ابراز کرده اند، کاهش درآمد این کمپانی هم از پیامدهای محتمل است.

یادآور می شود پیش از این گزارش های متعددی درباره همکاری گوگل با سازمان جاسوسی سیا منتشر شده بود.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


اگر اینترنت را از کودکان انگلیسی بگیرند، نسلی غمگین، افسرده و تنها به جای خواهد ماند. این را نتایج بررسی های اخیری نشان می‌دهند که هدف اصلی آنها سنجش میزان وابستگی عاطفی کودکان و نوجوانان انگلیسی به اینترنت و فضای مجازی بوده است.

تحقیقات حاکی از این مطلبند که کودکان زیر ۱۲ سال انگلیسی، وابستگی عاطفی بسیار شدیدی به اینترنت دارند. نیمی از این افراد ادعا می‌کنند که زمانی که به وب دسترسی ندارند، غمگین هستند. به گفته ۶۰ درصد از نوجوانان انگلیسی، دسترسی نداشتن به وب و نت باعث می‌شود آنها غم شدیدی را حس کنند.

اخیرا به منظور درک بهتر تاثیر فناوری های آنلاین و دیجیتال روی زندگی جوانان و نوجوانان انگلیسی، بررسی هایی بر روی ۱۰۰۰ فرد انگلیسی بین سنین ۸ تا ۱۸ سال انجام شده است. نتایج این بررسی ها حاکی از این مطلبند که ۴۸ درصد از نوجوانان انگلیسی بدون اینترنت احساس تنهایی می‌کنند. بدون شک نقش وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و محبوبیت آنها در بین قشر جوان و نوجوان انگلیسی را نمی‌‌توان نادیده گرفت.

بنابر تحقیقات، ۷۴ درصد از کودکان زیر ۱۲ سال انگلیسی برای بازی کردن به وب مراجعه می‌کنند و ۶۵ درصد از آنها نیز هنگام انجام تکالیف خود از اینترنت کمک می‌گیرند.

۳۳ درصد از افراد ۸ الی ۱۸ ساله انگلیسی خرید و فروش کالاهای موردنظرشان را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. درصد زیادی از آنها درک بالایی نسبت به مقوله امنیت اینترنتی دارند و تنها ۳ درصدِ آنها از دادن اطلاعات شخصی خود (به صورت آنلاین) به سازمان های مختلف خودداری می‌کنند.

به گفته یکی از کارشناسان، به موضوع وابستگی عاطفی کودکان و نوجوانان به اینترنت اغلب با عینک بدبینی و دید منفی نگاه می‌شود؛ در صورتی که این وابستگی، برای نسل متعلق به دنیای فناوری های مدرن – که بخش اعظم زندگی آنها بنا به ضرورت، در فضای آنلاین و مجازی سپری می‌شود – امری کاملا طبیعی است.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


در ماه مارس سال جاری میلادی بود که اخباری به بیرون درز پیدا کرد که شعبه اپل در کشور چین به دنبال یک مهندس خودرو است و با انتشار این خبر مشخص شد که غول دنیای فن آوری به دنبال بازار و کسب و کارهای دیگری نیز است.

اخیرا اپل نیز اعتراف کرده است که این شرکت یک بار در نظر داشت وارد دنیای خودروسازی شود که البته این امر قبل از این بود که وارد کارزار تولید موبایل شود و در حقیقت درست قبل از تولید ایفون نسل اول بوده است که بعد از مدتی این پروژه راکد می‌ماند.

ولی حالا مشخص نیست که چرا اپل به دنبال یک مهندس خودرو بوده است و البته اولین نکته‌ای که به ذهن متبادر می‌شود شاید یکژارچه سازی سیستم های خودرو با محصولات اپل باشد.

البته این اخبار در دادگاه جدال حقوقی اپل و سامسونگ و توسط فیل شیلر اعلام شده است و شاید اپل هنوز هم در اندیشه تولید خودرو هوشمند iCar  باشد.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : محمدرضا جعفری
  • تاریخ : 18:51 - یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:,

 

کاربران تلفن‌های هوشمند، زمان بسیاری را برای گشت‌زنی در شبکه‌های اجتماعی در تلفن‌های خود صرف می‌کنند و به نظر می‌رسد که فیس بوک انتخاب نخست آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی باشد.

به گزارش ایسنا، تحقیق جدیدی که توسط موسسه تحقیقات دنیای دیجیتال انجام شده، نشان می‌دهد که متوسط کاربران در آمریکا، بیش از هفت ساعت را برای استفاده از این شبکه اجتماعی از طریق تلفن‌های همراه خود و در حدود شش ساعت را از طریق رایانه خود در ماه مارس صرف کرده‌اند.

فیس بوک در دسامبر سال ۲۰۱۱ اعلام کرد که بیش از ۴۲۵ میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه در دستگاه‌های تلفن همراه خود به فیس‌بوک دسترسی پیدا می‌کنند. این مقدار در حدود نیمی از کل کاربران فعال فیس بوک به صورت ماهانه است.

طی سال گذشته مدیران اجرایی فیس بوک با اشاره به اهمیت روزافزون تلفن همراه برای رشد این شرکت، به وارد کردن برنامه کاربردی خود در تمام دستگاه‌های تلفن همراه اقدام کردند.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->



دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

شرکت اپل اعلام کرده که استیو جابز، مدیرعامل سابق این شرکت و یکی از بنیانگذاران آن که اخیرا به علت بیماری کناره گیری کرده بود، درگذشته است.
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای نسبت به آقای جایز که او را “یکی از بزرگترین نوآوران آمریکا” خواند ادای احترام کرده است.
کامپیوترهای مکینتاش، “آی فون”، “آی پاد” و “آی پد” از محصولاتی است که استیو جابز در تولید و عرضه آنها به بازار نقش مهمی داشته و از طریق این محصولات پرطرفدار، اپل را به یکی از پرسودترین شرکت های آمریکا و دنیا تبدیل کرده است.
شرکت اپل طی بیانیه ای اعلام کرده است: “اپل یک نابغه بینش ور و مبتکر و جهان یک انسان خارق العاده را از دست داد.”
اپل می گوید که آقای جابز روز چهارشنبه از دنیا رفت. او ۵۶ ساله بود.
بنا بر گزارش ها، استیو جابز به سرطان لوزالمعده مبتلا بود.
مرگ آقای جابز یک روز پس از رونمایی نمونه جدید تلفن همراه آیفون رخ داده است.
استیو جابز از ماه ژانویه سال جاری در مرخصی بسر می برد.
او در نامه استعفای خود نوشته بود: “همواره گفته ام اگر روزی فرا برسد که نتوانم به وظایف و انتظاراتی که از من به عنوان مدیرعامل اپل می رود عمل کنم، خودم اولین کسی خواهم بود که این موضوع را به شما اطلاع خواهم داد. متاسفانه این روز فرا رسیده است.”
استیو جابز از بنیانگذاران اپل در سال ۱۹۷۶ بود اما در سال ۱۹۸۵ آن را ترک کرد.
وی در سال ۱۹۹۷ به اپل بازگشت و در سال ۲۰۰۰ بار دیگر مدیریت تمام وقت آن را به عهده گرفت.
تیم کوک، یکی از مدیران ارشد اپل، پس از آقای جابز مدیرعامل جدید اپل شده است.
استیو جابز در اواخر ماه ژوئن سال ۲۰۰۹ پس از یک مرخصی درمانی شش ماهه فعالیت های کاری خود را مجددا آغاز کرده بود.
پزشکان در سال ۲۰۰۴ تشخیص دادند که آقای جابز به سرطان لوزالمعده مبتلاست.
واکنش ها
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای ضمن ابراز اندوه از مرگ استیو جابز نوشت: “استیو یکی از بزرگترین نوآوران آمریکا بود – آنقدر شجاعت داشت که طور دیگری بیاندیشد، آنقدر جسارت داشت که بداند می تواند جهان را تغییر دهد، و آنقدر استعداد داشت که آن را عملی کند.”
او نوشت: “او با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های جهان از پارکینگ خانه اش، روحیه خلاق آمریکایی را به نمایش گذاشت. او با شخصی کردن کامپیوترها و قرار دادن اینترنت در جیب ما، انقلاب اطلاعات را نه تنها قابل دسترسی بلکه شهودی و لذت بخش کرد…. استیو دوست داشت بگوید هر روز را طوری زندگی می کند که انگار آخرین روز زندگی اش است. به همین خاطر، او زندگی را دگرگون کرد، بعضی صنایع را از نو تعریف کرد، و به یکی از نادرترین دستاوردها در تاریخ بشر دست یافت: او شیوه دیدن جهان برای هر یک از ما را عوض کرد.”
“جهان یک انسان صاحب بینش را از دست داده است. و شاید هیچ تعریفی بالاتر از این نباشد که بخش بزرگی از جهان از طریق دستگاهی که او اختراع کرد از درگذشت او آگاه شد.”
آقای اوباما با لورن همسر آقای جابز و خانواده او ابراز همدردی کرد.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت از رقبای بزرگ اپل نوشت: “جهان به ندرت شاهد کسی با این همه تاثیر است. تاثیر کارهای او تا نسل ها احساس خواهد شد. برای کسانی که مثل که با او کار کرده اند، این افتخاری فوق العاده بوده است.”
آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و فرماندار سابق کالیفرنیا نوشت: “استیو هر روز زندگی اش رویای کالیفرنیا را زندگی کرد و جهان را تغییر داد و به همه ما الهام بخشید.”
مارک اندرسون سرمایه گذار نوشت: “استیو بهترینِ بهترین ها بود. مثل موتزارت و پیکاسو، شاید هرگز مثل او زاده نشود.”


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


شرکت سامسونگ جدیدترین محصول از سری گوشی‌های هوشمند Xcover را با نام Galaxy Xcover با سیستم‌عامل اندروید و امکانات قابل ملاحظه معرفی کرد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، این گوشی هوشمند که به نسخه ۳٫۲ سیستم‌عامل اندروید موسوم به Gingerbread مجهز شده است، استاندارد IP67 دارد که بر اساس این استاندارد به صورت ضدآب ساخته شده است و ورود هرگونه گردوغبار و آلودگی به سیستم داخلی خود جلوگیری می‌کند. این گوشی همچنین به صورت ضدشوک و ضدضربه ساخته شده است و بر این اساس سقوط آن از ارتفاع مشکلی به وجود نمی‌آورد.

سری گوشی‌های Xcover سامسونگ تاکنون با امکانات معمولی روانه بازار می‌شدند، اما این محصول جدید کلیه امکانات مورد نیاز کاربران را در خود جا داده است که گفته می‌شود سامسونگ آن را برای رقابت با Defy موتورولا و Xperia Active سونی اریکسون روانه بازار کرده است.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۳٫۲ مگاپیکسلی همراه با دو فلش LED دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به گیرنده بی‌سم Wi-Fi، گیرنده ماهواره‌ای GPS، پشتیبانی از شبکه مخابراتی HSDPA با سرعت ۷٫۲ مگابایت در ثانیه و نمایشگر لمسی ضدخش ۳٫۶۵ اینچی اشاره کرد. این گوشی به گونه‌ای ساخته شده است که اگر به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب باقی بماند مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید.

بر اساس اخبار منتشر شده، این گوشی هوشمند از ماه اکتبر وارد آلمان می‌شود که البته هنوز قیمت مشخصی برای آن اعلام نشده است


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

با توجه به اینکه اطلاعات موجود در این لپ تاپ رمزگذاری شده نبودند خطر بسیار جدی ناسا و فعالیت های فضایی آن را تهدید می کند و اگر این اطلاعات به دست دولت های ثالث یا هکرها بیفتد ممکن است یک فاجعه خطرناک در انتظار ناسا باشد.

پل مارتین بازرس کل ناسا در گزارشی که تقدیم کنگره آمریکا کرده تصریح کرده که داده های کلیدی دیگری هم به همین علت در معرض افشا قرار گرفته اند. الگوریتم های مورد استفاده برای صدور فرمان و کنترل ایتسگاه فضایی بین المللی آمریکا بدون رمزگذاری در این لپ تاپ موجود بوده و حال مشخص نیست این اطلاعات به دست چه فرد یا افرادی افتاده است.

علاوه بر این تعدادی نوت بوک هم از ناسا سرقت شده که حاوی شماره های تامین اجتماعی و اطلاعات حساس دیگری در مورد برخی برنامه های فضایی ناسا بوده اند. همچنین بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ بیش از ۵۴۰۰ بدافزار بر روی رایانه های مورد استفاده در ناسا نصب شده اند و از این طریق اشخاص و گروه های ثالث به منابع حساس ناسا دسترسی داشته اند. خسارات مستقیمی که از این طریق به ناسا وارد شده بیش از ۷ میلیون دلار بوده است.

جالب آنکه علیرغم گم شدن یا سرقت ۴۸ لپ تاپ از ناسا در سال ۲۰۱۱ بررسی های انجام شده در فوریه سال ۲۰۱۲ نشان می دهد که اطلاعات حساس تنها یک درصد از لپ تاپ های مورد استفاده در این سازمان رمزگذاری شده اند.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


اپل در وبسایت خود طی یک اطلاعیه از آپید ۱۲۸ رو نمایی کرد و این موضوع را تایید کرد .

لازم به ذکر است که نسل جدیدی از آیپد معرفی نشده است و تنها یک حجم ۱۲۸ گیگ به آیپد های نسل ۴ اضافه شده است .

هر دو مدل آیپد یعنی Wi-Fi و cellular در حجم ۱۲۸ و سفید و مشکی عرضه میشوند و از سه شنبه هفته آینده (۵ فوریه) امکان خرید این دستگاه از اپل استور ها به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر میباشد.

قیمت ثابت این دستگاه برای مدل وای-فای : ۷۹۹ دلار و برای مدل cellular هم ۹۲۹ دلار میباشد .

Pricing & Availability

The new 128GB versions of the fourth generation iPad will be available starting Tuesday, February 5, in black or white, for a suggested retail price of $799 (US) for the iPad with Wi-Fi model and $929 (US) for the iPad with Wi-Fi + Cellular model. All versions of the 128GB iPad will be sold through the Apple Online Store (www.apple.com), Apple retail stores and select Apple Authorized Resellers.

منبع:iClarified – Apple News – Apple Officially Announces New 128GB iPad 4 & اپی دی ای


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


آخرین مطالب

» filehorse ( 1398/12/2 )
» گوگل ( 1391/11/28 )
» google ( 1391/11/28 )
» گوگل ( 1391/11/28 )
» google ( 1391/11/28 )
» آنتی ویروس حرفه‌ای AVG Mobile Antivirus Security Pro – اندروید ( 1391/11/28 )
» دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای XBOX360 ( 1391/11/28 )
» دانلود شماره چهارم مجله سینما MDb-Dl Magazine February 2013 ( 1391/11/28 )
» دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012 ( 1391/11/28 )
» دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011 ( 1391/11/28 )
» دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider-man S2 2013 ( 1391/11/28 )
» دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 ( 1391/11/28 )
» دانلود انیمیشن رالف خرابکار – Wreck-It Ralph 2012 ( 1391/11/28 )
» دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360 ( 1391/11/28 )
» گلکسی اس 3 در نزدیکی عبور از آیفون 5 در ترافیک وب امریکای شمالی ( 1391/11/28 )
» Under Armour: شرکتی که فناوری های پوشیدنی را جدی گرفته و در فکر لباس های لمسی است ( 1391/11/28 )
» نردبان - مسابقه آغاز شد: ۷۰ برنامه نویس در تلاش برای کسب بادکنک ها ( 1391/11/28 )
» بزرگترین بادبان خورشیدی، سال آینده توسط ناسا به فضا پرتاب می شود ( 1391/11/28 )
» پروژه های ساختگی اپل برای تعیین وفاداری کارمندان جدید؛ راست یا دروغ؟ ( 1391/11/28 )
» عرضه اوبونتو ویژه توسعه دهندگان تلفن همراه برای گلکسی نکسوس و نکسوس 4 از سوم اسفند ( 1391/11/28 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد