سایت تخصصی گوگل ایــــرانـــی
لینکستان
درباره ما

سایت تخصصی گوگل ایرانی معروف ترین سایت پارسی زبانان
محمدرضا جعفری
به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 169
بازدید هفته : 271
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 99439
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

چاپ این صفحه



 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Litht Purple مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Litht Purple تم بسیار زیبا و تماشایی Litht Purple – آیفون


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 Chimeras Tune of Revenge – یک بازی جنایی زیبا به سبک HOG است.در خلال برگذاری جشنی بزرگ در گوشه شهر یک فال گیر مرموز در حال فروش کارت های شانس او ادعا می نمود با خرید هر کارت شانس به قیمت یک پنی و می توانید بخت خود را بیازمایید.طبق گفته او با خواندن کارت آنچه در آن نوشته شده است به واقعیت تبدیل می شود.کسی حرف او را جدی نمی گیرد تا وقتی که اولین قربانی تبدیل به موجودی عجیب می شود.فروشنده ی کارت ها هم بی درنگ ناپدید می شود.بعد ها مشخص می شود این جادوگر هزاران قربانی تا به گرفته است.او را بیابید و طلسمش را نابود کنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

 

TuneOF Cover دانلود بازی جنایی Chimeras Tune of Revenge برای PC


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۵۵ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید  می توانید در زمینه طراحی قالب و به طور کلی وب از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت PNG و در ابعاد ۶۴ در ۶۴ هستند…  

 

Webtoys Icons دانلود مجموعه 55 آیکون طراحی وب Webtoys Icons

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع منظره شهرهای زیبای جهان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cityscapes HD Wallpapers مجموعه ۴۵ والپیپر تماشایی از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

 

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 Outta This Kingdom – یک بازی کم حجم در سبک Dash می باشد.در این بازی می بایست با مدیریت صحیح در زمانی مشخص مراحل بازی را طی کنید.این بازی گیم پلی دوست داشتنی و جذابی دارد.راشل به همراه گربه ی زیبا و باهوشش که ندانسته به شکلی اتفاقی با عبور از شکاف میان فضا-زمان پای به دنیایی رنگارنگ لبالب از شگفتی ها گذاشته اند با همکاری جیک به دنبال یافتن راهی برای بازگشت به خانه هستند.تنها کسی که می تواند آنها را به خانه بازگرداند فرمانرواست.او بدین منظور آنها را با معماهای گوناگون خواهد آزمود و چنانچه بتوانند نمره ی قبولی بگیرند ؛ به خواسته شان رسیده و دوباره به دنیای خود باز می گردند….

 

Outta Cover دانلود بازی مدیریتی Outta This Kingdom

 

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

 

Car%27s HD Wallpapers مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل Cars HD Wallpapers

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 PBS – NOVA: Building Pharaoh's Chariot (2013) PDTV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Pharoah دانلود مستند تاریخی ارابه ی فراعنه Building Pharaohs Chariot

نام مستند : Building Pharaoh's Chariot

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم : ۷۰۰ مگابایت

کیفیت : PDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند قصد داریم به یکی از دیگر از عجایب دوران باستان بپردازیم.اگر به نقوش برجسته در مقبره های مصر و معابد فراعنه دقت کنیم پی به جایگاه ویژه ی ارابه های جنگی در ان زمان خواهیم برد.برخی از مورخان ادعا می کنند ساخت ارابه انقلابی استراتژیک در تاریخ جنگ ها ایجاد کرد.اما آیا واقعا اینگونه بوده است ؟ این ارابه ها چه نقشی در جنگ ها بازی می کرده اند ؟ در این مستند خواهیم دید چگونه باستان شناسان دست به دست طراحان و مهندسان مجرب می دهند و با راهنمایی های خود آن ها را در شبیه سازی نمونه هایی از ارابه های جنگی فراعنه یاری می کنند.با بررسی این ارابه ها ویژگی های حیرت انگیزی خود نمایی می کند.استفاده از چرخ های پره دار،ساچمه ، طراحی کمک فنر و همچنین بهره بردن از آینه های کوژ در ساخت این ارابه ها نشان از نبوغ مهندسان دوران باستان دارد.به دید کارشناسان امر آفرینش ارابه نقطه عطفی در تاریخ نظامی دوران باستان است…

 

 

caution دانلود مستند تاریخی ارابه ی فراعنه Building Pharaohs Chariot توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 Green Lantern: The Animated 2011 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های ایرانی همزمان با پخش با کیفیت ۷۲۰ p
زیرنویس فارسی قسمت  19 افزوده شد
 

Green Lantern The Animated دانلود انیمیشن فانوس سبز   Green Lantern : The Animated
 
نام انیمیشن : فانوس سبز – Green Lantern: The Animated ، قسمت های ۱ تا ۲۰
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای
سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
وضعیت : شروع مجدد فصل اول  
مدت زمان : ۱۳ قسمت ۲۲ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۸۵ مگابایت
کیفیت : HDTVRip
امتیاز : ۸٫۸/ ۱۰ 
زیرنویس  فارسی :  دارد
 
خلاصه داستان : Green Lantern : The Animated نام سریالی انیمیشنی و بسیار جذاب است که این بار در سایت دانلود ها برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . این انیمیشن سریالی از تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۰ آغاز شده و سایت دانلود ها افتخار دارد تا با پخش هفتگی این انیمیشن در آمریکا و کانادا ، آن را برای کاربران خویش ارائه دهد ، البته ادامه قسمت های این انیمیشن از بهار ۲۰۱۲ پخش خواهد. داستان این انیمیشن که برگرفته شده از فیلمی سینمایی با همین نام است درباره فردی به نام هال اردن می باشد . که قرار است با گروهی موسوم به فانوس سبز که به نبرد با اهریمن بپردازد .  داستان این سریال بسیار جذاب و هیجان انگیز است و از نظر گرافیکی کیفیت بسیار خوبی دارد . سایت تخصصي گوگل ايراني به شما کاربران عزیز این سریال را پیشنهاد می نماید.

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


نرم افزاری که هم اکنون برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم کاری از تیم طلاپارس می باشد . با کمک این نرم افزار در گوشی های اندرویدی قادر خواهید بود از قیمت لحظه ای نرخ سکه و ارز با خبر  شوید . نرم افزاری کاربردی که مطمئن  قابلیت و رابط کاربری زیبای آن ، رضایت خاطر شما را به همراه خواهد داشت . برای دریافت این برنامه می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

tala prors نمایش لحظه ای قیمت سکه و ارز مرجع با نرم افزار Tala pars در گوشی های اندروید

tala prors نمایش لحظه ای قیمت سکه و ارز مرجع با نرم افزار Tala pars در گوشی های اندروید


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 BBC – David Attenborough's Africa (2012) HDTV XviD

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| به همراه زیرنویس فارسی تا قسمت ششم|


Africa Kalahari دانلود مجموعه مستند BBC   David Attenboroughs Africa

 

نام مستند : BBC – David Attenborough's Africa

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین ۵۵ دقیقه

حجم : به طور میانگین ۵۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه : David Attenborough's Africa عنوان مجموعه مستند جدید و زیبایی است که دیوید آتنبرو به تازگی و در سال ۲۰۱۳ ساخته است.دیوید اتنبرو یکی از بزرگترین گویندگان و تهیه کنندگان فیلم‌های مستند دربریتانیا است که بیش از ۵۰ سال در این صنعت به فعالیت مشغول بوده است و سینمای مستند خود را مدیون او به خاطر فعالیت‌های بیشمارش می‌داند.آتنبرو تا کنون بخاطر ساخت آثار خود جوایز متعددی از جمله نشان شوالیه را از ملکه انگلستان دریافت کرده است.این مجموعه در شش قسمت در دست تهیه است و تا به امروز چهار قسمت آن از شبکه BBC به نمایش در آمده است. این مستند همان گونه که از نام آن پیداست در کهن ترین قاره جهان یعنی آفریقا کارگردانی شده است.در قسمت های مختلف این مجموعه به مکان های گوناگونی خواهیم رفت و در آنجا با زیست بوم و جانوران آن ، مهارت ها و تکنیک های بقا و همچنین روند تکاملی این جانوران در طبیعت آفریقا آشنا خواهیم شد.چشم به راه قسمت های بعدی این مجموعه در روزهای آینده به همراه زیرنویس فارسی باشید….


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 Vexille (2007) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Vexille دانلود دوبله فارسی انیمیشن وکسیل Vexille 2007

 

نام انیمیشن: Vexille – وکسیل

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، علمی تخیلی

سال انتشار: ۲۰۰۷

مدت زمان: ۱۰۹ دقیقه

حجم : ۸۲۳ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: اوایل قرن بیست و یکم است و صنعت ربات سازی در تمام دنیا به سرعت در حال پیشرفت.در سال ۲۰۵۰ ژاپن جایگاه خود را به عنوان رتبه ی اول در ساخت ربات تثبیت کرده است.از مصارف الکترونیکی گرفته تا استفاده های نظامی ؛ ژاپن بر بازار حکومت می کند.با استفاده از تکنولوژی شبیه سازی ، هرچه بیشتر ربات ها به بدن انسان نزدیک و خط تمایز خفیف میان انسان و ربات باعث تغییری ناگهانی در عقاید انسانها شده است.ساخت ماشین هایی به شکل انسان به تدریج به خطر مهمی تبدیل شده و در مقابل سازمان ملل قطع نامه ای را در منع ساخت ربات های انسان نما صادر می کند.در اعتراض ژاپن خود را از عضویت در سازمان ملل خارج می کند و سیاست انزوای تکنولوژیک را در پیش می گیرد و ۱۰ سال بعد از آن هیچ فرد بیگانه ای اجازه ی دیدن چهره ی واقعی ژاپن را ندارد.با این حال یکی از ماموران ویژه آمریکا به توکیو، قلب تکنولوژی، اعزام می شود تا اوضاع را آرام کند…

 

 

 

  caution دانلود دوبله فارسی انیمیشن وکسیل Vexille 2007 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  password دانلود دوبله فارسی انیمیشن وکسیل Vexille 2007 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود دوبله فارسی انیمیشن وکسیل Vexille 2007لینک های دانلود : Rodfile     Multiupload     Direct Link

 

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->



دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


HowToTrainYourDragon001 600x450 دانلود رایگان انیمیشن زیبای How To Train Your Dragon با کیفیت Full HD 1080p و با حجم 1.7 گیگابایت

a

نام فیلم: How To Train Your Dragon

کیفیت: Full HD 1080p Bluray x264

رزلوشن: a1920×816

حجم فایل: ۱٫۵ گیگابایت

سال انتشار: ۲۰۱۰

فرمت: MKV

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

امتیاز: ۸٫۲ از ۱۰

زبان: انگلیسی

زمان: ۹۸ دقیقه


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


up carl russell 600x276 دانلود رایگان انیمیشن دیدنی بالا | Up با کیفیت Full HD 1080p با حجم 1 گیگابایت

a

نام فیلم: Up

کیفیت: Full HD 1080p Bluray x264

رزلوشن: a1920×816

حجم فایل: ۱ گیگابایت

سال انتشار: ۲۰۰۹

فرمت: MKV

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی

امتیاز: ۸٫۴ از ۱۰

زبان: انگلیسی

زمان: ۹۶ دقیقه


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


megamind original 500x738 دانلود انیمیشن Megamind با کیفیت Full HD 1080p و با حجم 1.2 گیگابایت

بقیه اش تو ادامه ی مطلب.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


عكس ها و مشخصات ماشین زیبای بوگاتی
حداکثر انرژی تولید شده در محفظه احتراق بوگاتی ویرون به سه هزاراسب بخار میرسد که هزار اسب بخار ان توسط سیستم خنک کننده مورد استفاده قرار میگیرد.هزار اسب بخار دیگر از اگزوز خارج میشود و هزار اسب بخار نیز به چهار چرخ منتقل میشود.شما میتوانید با دنده ۳ ان نیز تیک آف کنید.

در ابتدا موتور ۱۸ سیلندر برای آن در نظر گرفته شده بود ولی در نهایت موتور دبلیو شکل ۱۶ سیلندر با حجم موتور ۴ لیتر برای آن در نظر گرفته شد.

قیمت این اتومبیل بیش از ۲/۱ملیون دلار است.

رکوردهای سرعتی و حرکتی برای این سوپر اتومبیل ۱۹۵۴کیلوگرمی دو نفره با هیچ وسیله نقلیه دیگری قابل دسترسی نبوده است.به طور مثال این اتومبیل قادر بوده در ظرف مدت۵/۲ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیکومتر در ساعت برساند وبرای رسیدن به سرعت۲۰۰ کیلومتر در ساعت فقط به ۳/۷ثانیه زمان نیاز دارد و در ظرف مدت۷/۱۶ثانیه سرعت ان به ۳۰۳کیلومتر در ساعت میرسد.بوگاتی ویرون از توقف کامل تا کسب حداکثر سرعت خود که بیش از ۴۱۰کیلومتر در ساعت است به زمانی معادل ۵۵ثانیه نیاز دارد.

گیربکس ان ۷سرعته بوده که توسط شرکت ریکاردو ساخته شده است.
 
 
 

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


Cars disney pixar cars 8366302 458 422 دانلود رایگان انیمیشن دیدنی ماشین ها | Cars با کیفیت Full HD 1080p با حجم 1.2 گیگابایت

a

نام فیلم: Cars

کیفیت: Full HD 1080p Bluray x264

رزلوشن: a1920×800

حجم فایل: ۱٫۲ گیگابایت

سال انتشار: ۲۰۰۶

فرمت: MKV

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی

امتیاز: ۷٫۴ از ۱۰

زبان: انگلیسی

زمان: ۱۱۷ دقیقه

IMDb


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


kungfupandaholiday دانلود رایگان انیمیشن کوتاه Kung Fu Panda: Holiday Special 2010 با دو کیفیت HDTV 720p

|لینک جدید این انیمیشن در سایت قرار گرفت

نام فیلم: Kung Fu Panda: Holiday Special

سال پخش: ۲۰۱۰

زبان: انگلیسی

زمان: ۲۱ دقیقهa

نسخه i720p

حجم: ۵۰۰ مگابایت


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


دانلود فیلم سه بعدی دزدان دریایی کارائیب

مربوط به موضوع : فیلم سه بعدی ,
شنبه 8 مهر 1391

 

فیلم سه بعدی بسیار زیبا و شاه کار Pirates of the Caribbean On Stranger tides  رو براتون با کیفیت فول HD اماده کردم فقط برای دانلود نیاز به اشتراک دانلود اپلود باز دارید

 
فرمت:mp4 1080p side by side
 
حجم: 2.1 گیگابایت
 
 
 
 
 
 

 

 

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


دانلود
تعداد دانلود: 9801 امتیاز کاربران: 4 از 5
         
ناشر / تولید کننده: Autodesk
مجوز / قیمت خرید: کامل (کرک شده) / 3800 تومان دانلود مخصوص اعضای ویژه
سیستم عامل / حجم فایل: 1.47 GB / Win All
آخرین بروزرسانی: 1390/09/20 13:24
                                                                                                                توضیحات نرم افزار Autodesk Maya 2012 SP1 x86 + V-Ray 2.0 + Plug-ins

دانلود نرم افزار بسیار قدرتمند و جامع مدل‌سازی و انیمیشن مایا نسخه 32 بیتی

شرکت بزرگ اتودسک قدرتمندترین سازنده‌ی انواع نرم‌افزارهای طراحی‌های دو و سه‌بعدی است. محصولات این شرکت برترین‌های شاخه‌ی خود هستند. نرم‌افزار قدرتمند و جامع مایا نیز از بهترین برنامه‌های ساخت انیمیشن و انواع جلوه‌های تصویری و مدل‌سازی و... است که نسخه‌ی 2012 آن به تازگی منتشر شده است.


برخی از امکانات اضافه شده در نسخه‌ی 2012:

- ویرایش مستقیم انیمیشن در برنامه

- پلاگین جدید Craft Animation Tools برای ایجاد حرکت دوربین طبق سلیقه‌ی شما 

- پلاگین جدید Digital Molecular Matter  برای شبیه‌سازی سوژه خاص

- یکپارچه شدن با NVIDIA® PhysX®

- ایجاد تغییرات متفاوت با در اختیار داشتن کتابخانه‌ی شامل 80 بافت مختلف

و...

 

لیست پلاگین ها:

 DMM for Maya 2012 32bit & 64bit
  Dunreeb Papercraft Cutout Maya 2012 64bit
  FXGear Qualoth 2012 2.1 Maya 2008-2012 64bit Repack
  IKinema 1.2 Maya 2012 64bit Only
  MiarmyProWin 11.6.2011 Maya 2011-2012
  nPower Translators R410 Maya 2012 32bit & 64Bit
PointOven 1.5141 Maya 2012 64bit
  Pulldownit Pro 1.7 Maya 2009-2012 32bit & 64bit
  RenderHeads Software Maya 2012 64bit Only
  Shave 6.0v8 Maya 2012 64bit
  Xfrog 5.170r For Maya 2012

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای برنامه:

For 32-bit Autodesk Maya 2012

Microsoft® Windows® 7 Professional, Microsoft® Windows Vista® Business (SP2), or Microsoft® Windows® XP Professional (SP3) operating systems

Windows: Intel® Pentium® 4, AMD Athlon™ processor with SSE3 instruction set support or higher

 2GB RAM

 10GB free hard drive space

Qualified hardware-accelerated OpenGL® graphics card

Three-button mouse with mouse driver software

DVD-ROM drive

HDD: IDE, SATA, SATA 2, SAS, SCSI

Microsoft Internet Explorer 7.0 or higher, Apple Safari, or Mozilla Firefox web browsers

 

ویژگی‌های جدید نسخه‌ی 2012 را در این‌جا ببینید.


نکات:

1- این برنامه دارای کرک کامل است.

2- این نسخه 32 بیتی است. نسخه‌ی 64 بیتی جداگانه در سایت قرار گرفته است.

3- فایل‌ها با قابلیت Repair با WinRAR در صورت دانلود ناقص قرار داده شده‌اند.

4- نسخه‌ی 2011 به صورت مجزا در سایت، هم جهت دانلود و هم خرید موجود است.

صفحه دانلود: دانلود  پسورد فایلها: www.softgozar.com


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : امین سکندرپور
  • تاریخ : 18:33 - دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:ققثفل,

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : امین سکندرپور
  • تاریخ : 18:13 - دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:www,our-google,loxblog,com,

www.our-google.loxblog.com


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 آهنگ جدید و زیبای اردلان طعمه به نام دست تو دست من

توضیح : این آهنگ به مناسبت روز جهانی مبارزه با سرطان خواندن شده است )

DOWNLOAD

MP3 320

DOWNLOAD

MP3 128

DOWNLOAD

MP3 64


98IRAN


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 آهنگ جدید و بسیار زیبای Jarell Perry به نام Getaway

 

DOWNLOAD

MP3 320

DOWNLOAD

MP3 128

DOWNLOAD

MP3 64

 

98IRAN


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد یاوری به نام حس میکردم

( آهنگ و تنظیم : پوریا شیرنژاد / تهیه کننده : رضا علیزاده )

 

DOWNLOAD

MP3 320

DOWNLOAD

MP3 128

DOWNLOAD

MP3 64

 

98IRAN


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 آهنگ جدید و بسیار زیبای Redd با همراهی Akon و Snoop Dogg به نام Im Day Dreaming

 

DOWNLOAD

MP3 320

DOWNLOAD

MP3 128

DOWNLOAD

MP3 64

 

98IRAN


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 آهنگ جدید و زیبای شبنم به نام تب

( ترانه : آرش قاسمی / گیتار : فیروز ویسانلو / تنظیم و میکس و مسترینگ : هنریکس )

 

DOWNLOAD

MP3 320

DOWNLOAD

MP3 128

DOWNLOAD

MP3 64

 

 

98IRAN


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


آخرین مطالب

» filehorse ( 1398/12/2 )
» گوگل ( 1391/11/28 )
» google ( 1391/11/28 )
» گوگل ( 1391/11/28 )
» google ( 1391/11/28 )
» آنتی ویروس حرفه‌ای AVG Mobile Antivirus Security Pro – اندروید ( 1391/11/28 )
» دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای XBOX360 ( 1391/11/28 )
» دانلود شماره چهارم مجله سینما MDb-Dl Magazine February 2013 ( 1391/11/28 )
» دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012 ( 1391/11/28 )
» دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011 ( 1391/11/28 )
» دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider-man S2 2013 ( 1391/11/28 )
» دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 ( 1391/11/28 )
» دانلود انیمیشن رالف خرابکار – Wreck-It Ralph 2012 ( 1391/11/28 )
» دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360 ( 1391/11/28 )
» گلکسی اس 3 در نزدیکی عبور از آیفون 5 در ترافیک وب امریکای شمالی ( 1391/11/28 )
» Under Armour: شرکتی که فناوری های پوشیدنی را جدی گرفته و در فکر لباس های لمسی است ( 1391/11/28 )
» نردبان - مسابقه آغاز شد: ۷۰ برنامه نویس در تلاش برای کسب بادکنک ها ( 1391/11/28 )
» بزرگترین بادبان خورشیدی، سال آینده توسط ناسا به فضا پرتاب می شود ( 1391/11/28 )
» پروژه های ساختگی اپل برای تعیین وفاداری کارمندان جدید؛ راست یا دروغ؟ ( 1391/11/28 )
» عرضه اوبونتو ویژه توسعه دهندگان تلفن همراه برای گلکسی نکسوس و نکسوس 4 از سوم اسفند ( 1391/11/28 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد